کد خبر: ۵۶۹۹۴۳
تاریخ انتشار : ۳۰ دی ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۵

ماجرای خلبانی که 151 مسافر را سالم به زمین نشاند

مدیر فرودگاه بین المللی شهید صدوقی با بیان این که روشن شدن آلارم ژنراتور موتور دلیل فرود اضطراری هواپیمای چابهار در یزد بود، گفت: مشکل هواپیمای MD چابهار رفع و منتظر تأیید نهایی است.
آفتاب‌‌نیوز :
عباس محمدی درباره فرود اضطراری هواپیمای MD چابهار که به دلیل نقص فنی در فرودگاه شهید صدوقی یزد به زمین نشست، ‌اظهار کرد:‌ طبق اطلاعات بدست آمده دقایقی بعد از پرواز خلبان پرواز چابهار به تهران متوجه روشن شدن چراغ آلارم ژنراتور موتور شماره یک هواپیما شد که طبق مقررات باید بعد از کسب مجوز در نزدیک ترین فرودگاه فرود اضطراری انجام می‌داد.

وی افزود: دیروز ساعت 20:35 دقیقه شب این هواپیما با 151 نفر مسافر در فرودگاه بین المللی شهید صدوقی فرود آمد و مسافران آن با پرواز جایگزین به سفر خود ادامه دادند.

مدیر فرودگاه شهید صدوقی یزد با بیان این که خلبان بعد از روشن شدن چراغ آلارم بدون هیچ ریسکی درخواست فرود در فرودگاه یزد را داشته است، گفت:‌ بعد از فرود اضطراری این هواپیما تعمیرات لازم، انجام و منتظر تأیید شرکت معتبر است.

محمدی با اشاره به اقدامات صحیح و قانونی خلبان هواپیمای MD چابهار به تهران، خاطرنشان کرد:‌ نقص فنی از جمله حوادث طبیعی در سفرهای هوایی است که در این سفر خوشبختانه با مدیریت مناسب خلبان سرانجامی خوش داشته است.

 مسافران فرودگاه یزد در ساعت 20: 02 بامداد، با هواپیمای جایگزین عازم تهران شدند.

منبع: ایسنا
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین