کد خبر: ۵۷۰۱۷۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۹:۲۱
کاهش قیمت‎ها در بازارهای جهانی و افزایش قیمت در بازار ایران!

بهای سکه و ارز در بازار امروز+ جدول

امروز علیرغم کاهش بهای طلای جهانی، قیمت انواع طلا و ارز در ایران تا حدودی روند افزایشی داشت.
آفتاب‌‌نیوز :
امروز در بازار تهران قیمت سکه طرح جدید با 71 هزار تومان افزایش 4 میلیون و 67 هزار تومان و دلار با رشد 180 تومانی 11630 تومان به فروش رسید.

به گزارش آفتاب‎نیوز؛ در معاملات امروز بازار تهران قیمت سکه و ارز افزایش یافت.

سکه طرح جدید 71 هزا تومان، طرح قدیم 45 هزار تومان، نیم سکه 10 هزار تومان، ربع سکه 9 هزار تومان، سکه گرمی 11 هزار تومان و هر گرم طلای 18 عیار 7850 تومان رشد قیمت داشته است.

در بازار ارز، دلار 180 تومان، یورو 50 تومان و درهم 49 تومان افزایش قیمت داشت.

به گزارش فارس، بهای اونس طلا در بازار جهانی با یک دلار و 80 سنت کاهش 1279 دلار و 83 سنت شد.

قیمت طلا، سکه و ارز/ کاهش قیمت‎ها در بازارهای جهانی و افزایش قیمت در بازار ایران!

افزایش قیمت دلار و یورو

به نوشته خبرگزاری ایسنا، نرخ خرید دلار در شعب ارزی بانک‌ها که مجوز آن در نیمه نخست امسال ازسوی بانک مرکزی به بانک‌ها داده شد، روز گذشته حدود ۱۱ هزار و ۳۳۰ تومان بود که ساعت ۱۴ امروز (اول بهمن) نرخ خرید آن در بانک‌ها با افزایش ۲۱۰ تومانی به ۱۱ هزار و ۵۴۵ تومان رسید.

ازسوی دیگر نرخ خرید یورو در بانک‌ها نیز امروز با روند افزایشی همراه بود؛ به‌طوری‌که قیمت خرید هر یورو در روز گذشته ۱۲ هزار و ۹۲۶ تومان بود و امروز با افزایش ۲۰۷ تومانی به  ۱۳ هزار و ۱۳۳ تومان رسید.

بانک‌ها امروز هر پوند انگلیس را نیز با افزایش ۲۶۶ تومانی نسبت به روز گذشته، ۱۴ هزار و ۸۵۶ تومان می‌خریدند.

شعب ارزی بانک‌های تجارت، سامان، ملی، ملت و پارسیان هم‌چنین می‌توانند ارز مسافرتی را تا سقف ۵۰۰ یورو برای کشورهای همسایه و مشترک‌المنافع و تا سقف ۱۰۰۰ یورو برای سایر کشورها در صورت کامل بودن مدارک مسافران بفروشند.

نرخ فروش هر یورو مسافرتی در شعب ارزی بانک‌های عامل نیز امروز با افزایش ۲۴۰ تومانی به ۱۳ هزار و ۵۱۷  هزار تومان رسید که با احتساب کارمزد بانک عامل و بانک مرکزی به ۱۳ هزار و ۸۰۰ تومان می‌رسید؛ یعنی ۳۰۰ تومان بیش‌تر از دیروز.

براساس اعلام بانک مرکزی ایران، بر اساس معاملات انجام شده در صرافی‌های مجاز، نرخ خرید هر دلار آمریکا با افزایش ۲۰۰ تومانی نسبت به روز گذشته به ۱۱ هزار و ۵۵۰ تومان و نرخ فروش آن هم با همین مقدار افزایش به  ۱۱ هزار و ۶۵۰ تومان رسید. هم‌چنین نرخ خرید هر  یورو با افزایش ۵۰ تومانی نسبت به دیروز به  ۱۳ هزار و  ۲۰۰ تومان و نرخ فروش هر اسکناس یورو هم با همین مقدار افزایش به ۱۳ هزار و ۳۰۰ تومان رسید.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Canada
|
۲۲:۵۶ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۱
0
0
آقای همتی جور تقاضا در بازار را میکشد و با اعضای مصنوعی نرخ را بالا میبرد؟ بگویید تقاضا را کمتر کنند.
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین