کد خبر: ۵۷۰۱۸۴
تعداد نظرات: ۵ نظر
تاریخ انتشار : ۰۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۲:۰۰

نامه جدید احمدی‎نژاد به رهبر انقلاب

احمدی‎نژاد گفته است: برادران لاریجانی و آقای روحانی با هم هستند و مسئول شرایط امروز کشورند.
آفتاب‌‌نیوز :
کانال تلگرامی محمود احمدی‌نژاد نامه‎‎ای از احمدی‎نژاد به رهبر انقلاب را منتشر کرد که وی در این نامه ضمن انتقاد از عملکرد روسای قوا، نکاتی درباره پرونده مشای و بقایی مطرح کرد.

به گزارش آفتاب‎نیوز؛ در بخشی از این نامه آمده است: رییس کل دادگستری تهران اعلام کرد که حکم علیه آقای مهندس مشایی در دادگاه تجدیدنظر تأیید شده است. مستحضرید که دستگاه قضائی بدون رعایت حتی ظواهر قوانین و بدون برگزاری جلسات رسمی رسیدگی، صرفاً به اتهام آتش‌زدن کپی حکم ... علیه آقای بقایی در برابر سفارت انگلیس، آقای مهندس مشایی را در دادگاه بدوی به پنج سال زندان محکوم نمود. انتظار این بود که طبق قانون، دادگاه تجدیدنظر با رفع حداقل 14 مورد از اشکالات و ایرادات اساسی و تخلفات متعدد انجام شده در نحوه دستگیری و پرونده‌سازی و تشکیل دادگاه و محاکمه صوری و صدور رأی ناعادلانه و ...، فرصت دفاع واقعی را فراهم نموده...

احمدی‎نژاد در ادامه این نامه نوشته است: متاسفانه بلافاصله پس از سخنرانی اینجانب در صومعه‌سرا و انتقاد به دولت آقای روحانی و درخواست از ایشان برای مناظره به منظور شفاف‌سازی مسائل گوناگون که مورد استقبال عمومی قرار گرفت، دادگاه تجدیدنظر بدون رسیدگی به ایرادات و اشکالات و تخلفات سلسله مراتب قضائی و در حالیکه وکلا منتظر دعوت برای ورود به دفاع ماهوی بودند، همان حکم را تایید کرده است. آیا حمایتی آشکارتر از این توسط دستگاه قضائی نسبت به آقای روحانی امکان‌پذیر است.

احمدی‎نژاد افزوده است: قبلاً هم عرض کرده بودم که برادران لاریجانی و آقای روحانی با هم هستند و مسئول شرایط امروز کشورند. هیچ دولتی به اندازه دولت‌های نهم و دهم به مردم، کشور و انقلاب خدمت نکرد به گونه‌ای که آن خدمات بارها مورد تأیید حضرتعالی قرار گرفت و هم‌اینک نیز از آنها به عنوان افتخارات جمهوری اسلامی یاد می‌شود و در مقابل با مقامات ارشد هیچ دولتی نیز به اندازه دولت‌های نهم و دهم برخورد نشد... . گرچه نامه‌های قبلی همچنان بدون پاسخ مانده است لیکن انتظار دارد اجازه ندهند چنین احکام سیاسی... علیه فرزندان پاک، خدوم و انقلابی ملت صادر و اعمال گردد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
انتشار یافته: ۵
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۰۲ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۲
5
4
هیچ دولتی به اندازه دولت‌های نهم و دهم به مردم، کشور و انقلاب خدمت نکرد؟
خیلی...روئی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۴۸ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۲
7
5
ای ..... خس وخاشاک ومدافع دزدان همچون رحیمی مشایی زنجانی وبقایی خوب دستت برای ملت روشده
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۳۹ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۲
6
6
درود بر احمدی نژاد
شیرازی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۲۰ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۲
3
8
احمدی نژاد یک دونه است
محمد هادی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۲
0
0
با عرض ادب واحترام سلام جناب آقای دکتر محمدهادی قربانی هستم فرزند اکبر من۳۱سال سن دارم چندین سال نامزد بودم تا تیرماه امسال عقد کردم،بخاطر مشکلات مالی اجاره نشینی و کارگری توی رستوران،فن خاصی جز کارگری بلد نیستم ضامن برای وام ازدواج هم ندارم بخاطر که درآمدم کم.
تصمیم گرفتم برای شما نامه بفرستم فرجی بشه این روزها هم بیرون بر و رستوران بخاطر کرونا تعطیل بیکارم،کارگری هم کم شده چون مصالح ساختمانی گران.
خواهش میکنم اگر میشه بهم کمک مالی کن تا از فکر و سردرگمی دربیام بهتر زندگی کنم مدتی اجاره خونه برام مشکل بزرگی شده به اندازه اجاره خونه هم کمک مالی کنید یه مشکل بزرگ من حل کردید بخدا روم نمیشه اینها حضوری به کسی بگم چند ماهی باز اجاره خونه زیاد شد

موفق،سربلند و سلامت باشی در پناه الله خیلی ممنون و متشکرم
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین