کد خبر: ۵۷۰۴۵۶
تاریخ انتشار : ۰۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۸:۴۵

پروژه جدید برای برهم زدن آرامش پرسپولیس ؛ زیرآبزنی از محبوب برانکو برای اخراجش از باشگاه !

باقری مربی آرامی است و به همین علت برانکو ترجیح می‌دهد او را کنار خود داشته باشد.
آفتاب‌‌نیوز : از روزی که برانکو ایوانکوویچ به پرسپولیس آمد، همواره کنار خود، کریم باقری را به عنوان یکی از دستیاران معتمد می‌دید. برانکو به قدری به باقری اعتماد داشت که طی سال‌های اخیر هرگز زیر بار نرفت که او را کنار خود نداشته باشد و حتی زمانی که بحث بر سر حضور علی کریمی یا مهدی مهدوی‌کیا در کادر فنی بود، باز هم برانکو فقط یک انتخاب داشت؛ کریم باقری. کسی که از هواداران پرسپولیس در دوران فوتبالش لقب «ژنرال» را گرفت تا نقطه مقابل ژنرال استقلالی‌ها باشد، اما شخصیت منحصربه‌فرد آقاکریم، به نوعی نبود که خیلی زود، نفر اول کادر فنی پرسپولیس شود.
***
دیروز اطراف باشگاه پرسپولیس خبر‌های عجیبی به گوش رسید. یکی از کسانی که به مدیران باشگاه نزدیک است، به ما گفت:

    «عده‌ای مشغول کارند تا زیرآب کریم را در باشگاه بزنند و به بهانه غیبت این مربی در اردوی تمرینی قطر، او را از پرسپولیس جدا کنند تا جا برای حضور خودشان باز شود. این افراد حتی حاضر نیستند کریم باقری سرپرست تیم شود و می‌خواهند به طور کلی این مربی از سوی مدیران باشگاه کنار گذاشته شود. البته برانکو اصلاً با این طرح موافق نیست. حتی وقتی بعد از محرومیت افشین پیروانی به برانکو گفتند کریم باید سرپرست شود، مخالفت کرد و از افراد دیگری خواست تا این وظیفه را برعهده بگیرند زیرا حضور پررنگ باقری در تمرینات و کار کردن نفس به نفس با بازیکنان باعث ایجاد جو رقابتی در کمپ سرخپوشان می‌شود و این همان چیزی است که برانکو به دنبالش بود و با پیشکسوتان دیگر، آن را به دست نمی‌آورد.»

***
کریم همچنین رابطه صمیمانه‌ای با بازیکنان تیم دارد و آن‌ها اجازه دارند کنار باقری، درددل کنند و مشکلات را با او در میان بگذارند. او فقط مربی پرسپولیس نیست بلکه کنار سیدجلال مثل یک کاپیتان در تیم فعالیت می‌کند و همیشه قبل از ورود بازیکنان به میدان، اوست که حرف‌های روحیه‌بخش را در حلقه بازیکنان می‌زند و به پرسپولیسی‌ها روحیه می‌دهد. از سوی دیگر، محبوبیت خاصی نزد هواداران دارد و فرد دیگری نمی‌تواند به راحتی جای خالی کریم را پر کند.
***
شنیدیم برانکو از وقتی هدایت پرسپولیس را برعهده گرفته تا به حال ۳، ۴ مرتبه نسبت به شایعه جدایی باقری واکنش منفی نشان داده و همیشه اعتقادش بر این بوده که حضور باقری در تیم، بهترین دستاورد‌ها را دارد. از این‌رو بعید است آن‌هایی که مشغول زیرآبی رفتن برای باقری هستند، به خواسته‌شان برسند، اما همین که با وجود علاقه برانکو به باقری، همچنان می‌خواهند باقری کنار برود و جا برای خودشان باز شود، جای تعجب دارد. شاید این رفتار‌ها در مورد مربیان وطنی صدق کند و تأثیرگذار باشد، اما در مورد بعضی از مربیان خارجی، این‌طور نیست!

منبع: خبرورزشی

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین