کد خبر: ۵۷۰۸۱۶
تاریخ انتشار : ۰۴ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۳:۲۵

دستور استاندار تهران بر لزوم آغاز عملیات اجرایی انتقال آب از سد کرج به شهریار

استاندار تهران با اشاره به مشکل تأمین آب شهریار گفت: به‌منظور تأمین آب شرب به‌عنوان محور توسعه شهریار عملیات اجرایی انتقال آب از سد کرج به شهریار باید هرچه زودتر کلید بخورد.
آفتاب‌‌نیوز :
انوشیروان محسنی بندپی در نشست هم‌اندیشی بررسی مشکلات شهرستان شهریار با اشاره به مشکلات شهرستان‌های استان تهران اظهار داشت: استان تهران گرفتار عقب‌ماندگی تاریخی در حوزه سیاست‌گذاری شاخص‌های توسعه است.

وی همچنین بیان کرد: شهریار در سه شاخص مسکن، بهداشت و سرانه آموزشی شهرستانی نابرخوردار است که باید اقدامات عملیاتی برای بهبود این مشکلات را در دستورکار قرار دهیم.

استاندار تهران با اشاره به لزوم تلاش مسئولان استان و شهرستان برای حل مشکلات افزود: اولین اولویت کاری در شهریار تسریع در احداث قطار شهری شهریار است که همگی باید در این زمینه همکاری لازم را داشته باشند.

محسنی بندپی با بیان اینکه "بدقولی مسئولان سبب شده مردم عملکرد ما را پای اسلام و نظام بنویسند" عنوان کرد: دومین اولویت در شهریار تأمین آب شرب به‌عنوان محور توسعه شهریار است  که در این راستا عملیات اجرایی انتقال آب از سد کرج به شهریار باید هرچه زودتر کلید بخورد.

وی در پایان با تصریح به لزوم تسریع در تکمیل بیمارستان شهریار خاطرنشان کرد: اولویت سوم در شهریار تسریع در روند تکمیل و پیشرفت بیمارستان این شهرستان است تا مشکلات مردم در زمینه بهداشتی و درمانی تقلیل پیدا کند.

منبع: تسنیم
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین