کد خبر: ۵۷۰۸۶۵
تاریخ انتشار : ۰۵ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۸

مراسم یادبود امیلیانو سالا قبل از بازی آرسنال- کاردیف

باشگاه کاردیف قصد دارد پیش از بازی خود با آرسنال در لیگ برتر که سه‌شنبه هفته آینده برگزار می‌شود مراسم یادبودی برای امیلیانو سالا مهاجم گمشده خود در سانحه هوایی، برگزار کند.
آفتاب‌‌نیوز :
امیلیانو سالا، مهاجمی که باشگاه کاردیف اخیراً از نانت فرانسه به خدمت گرفته بود روز دوشنبه درحالیکه سوار بر یک هواپیمای سبک در حال پرواز به انگلیس بود روی کانال مانش از صفحه رادارها محو شد و تیم‌های جستجو و نجات، بعد از سه روز جستجو اعلام کردند به عملیات خود برای پیدا کردن سالا و خلبان هواپیما پایان داده‌اند.
 

حالا کن چو، مدیر اجرایی ارشد باشگاه کاردیف سیتی اعلام کرد این باشگاه قصد دارد سه‌شنبه هفته آینده پیش از برگزاری بازی کاردیف و آرسنال در ورزشگاه خانگی آرسنال، برای سالا، مراسم یادبودی برگزار کند.

کن چو، مدیر اجرایی ارشد باشگاه کاردیف در این باره گفت:" ما روز سه‌شنبه در بازی مقابل آرسنال مراسم یادبودی برای امیلیانو سالا برگزار می‌کنیم تا هواداران کاردیف در آن شرکت کنند. البته روز دوم فوریه در بازی خانگی‌مان مقابل بورنموث هم در ورزشگاه خودمان یک مراسم یادبود برای سالا برگزار خواهیم کرد".

کن چو در ادامه صحبت‌هایش گفت:" ما هنوز در حال برنامه‌ریزی جزئیات این مراسم هستیم و با خانواده سالا هم صحبت خواهیم کرد و جزئیات را ظرف یکی دو روز دیگر اعلام می‌کنیم. اینجا باید اعلام کنم که سازمان لیگ برتر و باشگاه آرسنال از باشگاه ما حمایت کامل به عمل آورده‌اند و در این ماجرا به ما دست یاری داده‌اند".

ورزش سه 
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین