کد خبر: ۵۷۱۴۷۲
تاریخ انتشار : ۰۸ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۲

دوربینی که از شما مراقبت می‌کند+عکس

این دوربین که نسخه هوشمند دوربین Huawei Panoramic Camera است، یک موتور چرخان دارد که می‌توان با آن دوربین را در جهت‌های بالا، پایین، چپ و راست کنترل کرد؛ شما می‌توانید به هر چیزی که می‌خواهید نگاه کنید.
آفتاب‌‌نیوز :
هواوی به‌طور رسمی از نسخه هوشمند Huawei Panoramic Camera رونمایی کرد و قیمت آن را 299 یوان (44 دلار) اعلام کرد. 

این دوربین که نسخه هوشمند دوربین Huawei Panoramic Camera است، یک موتور چرخان دارد که می‌توان با آن دوربین را در جهت‌های بالا، پایین، چپ و راست کنترل کرد؛ شما می‌توانید به هر چیزی که می‌خواهید نگاه کنید. این دوربین همچنین از حالت‌های عکاسی نقطه ثابت و تایم‌لپس هم پشتیبانی می‌کند. 

دوربینی که از شما مراقبت می‌کند+عکس

Huawei Panoramic Camera به تراشه HiSilicon 3516E V100  مجهز است، که قابلیت پردازش بالایی دارد در شرایط یکسان شبکه، تصویری روان‌تر به نمایش بگذارد. این ویژگی تصاویری واضح‌تر و لطیف‌تر ارائه می‌هد و موجب صرفه‌جویی در پهنای باند می‌شود.

با توجه به معرفی رسمی با همان تعداد پیکسل و نرخ بیت، «ذخیرهسازی ویدئویی» تکنولوژی جدید رمزگذاری، فقط 50 درصد از رمزگذاری سنتی H.264 است. بنابراین، نیمی از فضای ذخیرهسازی با این ترفند آزاد می‌شود.

علاوه‌براین، نسخه هوشمند Huawei Panoramic Camera از تکنولوژی پویای گسترده دیجیتال (D-WD) پشتیبانی می‌کند که کیفیت تصویر را در شرایط کم‌نور یا کم‌نور با نور پس‌زمینه افزایش می‌دهد.

قابلیت ویژه دیگر دوربین زمانی است که کسی در خانه نیست. این دوربین می‌تواند «عملکرد تشخیص انسان» را فعال کند، هوشمندانه نقشه برجسته آن فرد یا افراد را تجزیه و تحلیل، مزاحمان را شناسایی کند و زنگ خطر را به منظور کاهش خطر سرقت در خانه، به صدا دربیاورد. علاوه بر این، این دوربین امنیتی می‌تواند هوشمندانه گریه کودک را تشخیص بدهد و آن را به اطلاع والدین یا پرستار کودک برساند.

دوربینی که از شما مراقبت می‌کند+عکس
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین