کد خبر: ۵۷۱۵۰۲
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار : ۰۸ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۷
دفتر آیت‌الله مکارم‌شیرازی گفته ریاست‌جمهوری به‌جای "عذرخواهی"، "فرافکنی" کرده است

واکنش دفتر مکارم‌شیرازی به بیانیه ریاست‎جمهوری با انتشار 2 فیلم؛ سخنرانی روحانی مشکل‌دار بود!

بعد از انتقاد آیت‌الله مکارم شیرازی از سخنان روحانی درباره حجاب، خواست عمومی مردم و فضای مجاز که در جمع مدیران وزارت ارتباطات بیان شده بود، دفتر رئیس‌جمهوری در اطلاعیه‎ای، انتقادها را ناشی از برداشت نادرست از سخنان روحانی دانسته بود.
آفتاب‌‌نیوز :
سرویس سیاسی- پایگاه اطلاع‌رسانی دفتر آیت الله مکارم شیرازی توضیحات دفتر رئیس‎جمهور درباره سخنان روحانی در جمع مدیران وزارت ارتباطات را "فرافکنی" دانسته و خواستار عذرخواهی ریاست‎جمهوری شده است.

به گزارش آفتاب‎نیوز؛ بعد از انتقاد آیت‌الله مکارم شیرازی از سخنان روحانی درباره حجاب، خواست عمومی مردم و فضای مجاز که در جمع مدیران وزارت ارتباطات بیان شده بود، دفتر رئیس‌جمهوری در اطلاعیه‎ای(اینجا)، انتقادها را ناشی از برداشت نادرست از سخنان روحانی دانسته بود.

واکنش دفتر مکارم شیرازی به بیانیه دفتر رئیس‎جمهور

حالا دفتر آیت‌الله مکارم‌شیرازی در واکنش به بیانیه دفتر رئیس‎جمهوری نوشته است: متأسفانه دفتر ریاست‌جمهوری به جای عذرخواهی و اصلاح اشتباه، دست به فرافکنی زده‌اند و اظهارات اشتباه دیگری داشته‌اند.

پایگاه اطلاع‌رسانی آیت‌الله مکارم شیرازی نوشته است: پس از سخنرانی مشکل‌دار ریاست‌جمهوری و موضع‌گیری صریح آیت‌الله العظمی مکارم شیرازی، متأسفانه دفتر ریاست‌جمهوری به جای عذرخواهی و اصلاح اشتباه، دست به فرافکنی زده و اظهارات اشتباه دیگری داشته است. با توجه به سوالات مکرر مخاطبان در مورد سخنان رئیس‌جمهور، موضع معظم له و بیانیه دفتر ریاست جمهوری، علی‌رغم میل باطنی ناچار به انتشار بخش‌هایی از سخنان رئیس‌جمهور شدیم. امیدواریم خداوند متعال عاقبت همه را ختم به خیر بفرماید.


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
انتشار یافته: ۳
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۳۸ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۸
5
1
مشخصه که آقای روحانی جنبه رحمانی اسلام را قرائت میکند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۴۲ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۹
6
1
درود بر روحانی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۵۵ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۹
4
1
حرفهای اقای روحانی کاملا درست است.خصوصا انچه در فیلم بود کاملا حق به جانب اقای روحانی بود.اگر اقایان ان را اشتباه میبینند تقصیر از خودشان و عینکشان است.من اسلامی را میخواهم که انسان میتواند عاشق خدا باشد و با او رفاقت کند.خداوند دوست انسان است و از رگهای گردن به او نزدیکتر است.
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین