کد خبر: ۵۷۱۵۵۱
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار : ۰۸ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۷:۱۸
دردآور است که کشوری با این عظمت برای تهیه گوشت و علوفه دام با مشکل روبرو باشد

سردار شریف: جای سؤال است که چرا به‌یکباره در آستانه پیروزی انقلاب شاهد شکل‌گیری صف گوشت و مرغ باشیم!| رفتار ترامپ، ادامه رفتار نژادپرستانه هیتلر است| شبکه «من و تو» می‎خواهد جوانان را از انقلاب و کشور ناامید کند

مسؤول روابط عمومی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه رفتار ترامپ، ادامه رفتار نژادپرستانه هیتلر است، گفت: رفتار رئیس جمهور آمریکا ادامه همان مسیر نژادپرستانه هیتلر بوده و تنها ابزار آن از سلاح نظامی به سلاح رسانه تغییر کرده است.
آفتاب‌‌نیوز :
سردار رمضان شریف ظهر امروز همایش مشترک مسؤولین روابط عمومی و اصحاب رسانه استان قزوین که در سالن اجتماعات جهاد کشاورزی برگزار شد، اظهار کرد: اخیراً یونسکو مطلبی را در رابطه با شاخص‌های با سوادی در دنیا منتشر کرد که نکات قابل توجهی برای مردم جهان و مخصوصاً ملت ایران داشت.

مسؤول روابط عمومی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: بر اساس این مطلب، هرکسی که سواد برقراری روابط عاطفی با خانواده و اطرافیان خود را داشته باشد، فردی که روابط اجتماعی مناسبی داشته باشد، آدمی که قدرت مالی برای اداره خود را داشته باشد، فردی که سواد رسانه‌ای لازم برای درک اینکه پیامی که به او می‌رسد دارای چه هدفی است و در نهایت فردی که سواد کلاسیک و آکادمیک داشته باشد انسان با سوادی محسوب می‌شود.

شریف عنوان کرد: هدف یونسکو از شاخص‌های جدید برای با سوادی مخصوصاً در نظر گرفتن سواد رسانه‌ای به عنوان یکی از این شاخص‌ها این است تا بگوید دنیای امروز با حضور رسانه‌ها با گذشته دارای تفاوت‌های بسیار زیادی است که باید درک شود.

وی بیان کرد: همه می‌دانیم که هر رسانه یک صاحبی دارد و اگر این نکته ساده را بتوانیم به مخاطب بفهمانیم که باید قبل از هرچیز مالکیت و هدف رسانه را شناخت و بعد به آن باور داشت کار بزرگی کرده‌ایم.

مسؤول روابط عمومی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اضافه کرد: مردم باید بفهمند که هر رسانه دارای صاحب، هدف و مقصد مشخصی است که سعی می‌کند مخاطب خود را به آن هدف و مقصود برساند.

وی گفت: جنگ نظامی کار بسیار سختی است و هزینه‌های مادی و معنوی بسیاری را با خود به همراه دارد اما با پنبه سربریدن کار بسیار ساده و کم‌هزینه‌ای است که باید آن را در نظر گرفت.

شریف اظهار کرد: بشر امروز برای هر کار خود یک پیوست رسانه‌ای دارد و چه‌‎بسا برای رسیدن به آن هدف و پیوست رسانه‌ای و انتقال پیام، برخورد و مداخله نظامی نیز انجام دهد.

وی با اشاره به ماجرای حمله هیتلر به لنینگراد و کشتار 40 درصد جمعیت این شهر بعد از یک محاصره حدود سه ساله افزود: ترامپ نیز امروز دقیقاً همین حرکت ناسیونالیستی نازیست‌ها را با ابزار رسانه انجام می‌دهد.

این مسؤول با بیان اینکه رفتار ترامپ، ادامه رفتار نژادپرستانه هیتلر است، ادامه داد: وقتی رئیس جمهور آمریکا می‌گوید همه‌چیز برای آمریکا یعنی هرچه در دنیا وجود دارد اول برای آمریکا است، این ادامه همان مسیر نژادپرستانه هیتلر است و تنها ابزار آن از سلاح نظامی به سلاح رسانه تغییر کرده است.

وی تصریح کرد: گروه تروریستی داعش در بدو تأسیس خود تنها 30 هزار تروریست را در خود جای داده بود اما با تکیه بر یک موج رسانه‌ای که آمریکا و رژیم صهیونیستی برای او ترتیب داده بود توانست با استفاده از تئوری ایجاد وحشت برای حرکت سریعتر، پیش برود و به دروازه‌های بغداد و دمشق نیز نزدیک شود.

مسؤول روابط عمومی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اضافه کرد: داعش با نمایش خشونت افسار گسیخته خود دنبال شکستن مقاومت مردم سوریه و عراق بود و با یک پیوست رسانه‌ای با قدرت در میادین جنگی در حال حرکت بود.

وی بیان کرد: آمریکا و رژیم صهیونیستی با این پوشش رسانه‌ای داعش در اصل با یک تیر دو هدف را نشانه گرفتند و توانستند ابتدا با این ابزار و ایجاد رعب و وحشت زمینه اضمحلال مردم مورد هدف خود را در سوریه و عراق ایجاد کنند و سپس چهره‌ای خشن و تلخ را از دین اسلام به دنیا و غرب مخابره کنند.

شریف تأکید کرد: نتیجه استفاده اینچنینی از رسانه را باید در میزان کاهش گرایش جوانان به اسلام در غرب قبل و پس از ظهور داعش بررسی کرد.

وی عنوان کرد: یکی از بزرگترین عملیات‌های مستشاری نظام مقدس اسلامی که برای دنیا نیز الهام بخش بود، کمک به مردم عراق و سوریه برای شکستن پروژه عملیات روانی دشمن قبل از اقدامات نظامی دشمن بود.

مسؤول روابط عمومی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در بخش دیگری از سخان خود گفت: نادیده انگاشتن توان نظام جمهوری اسلامی و برجسته کردن دستاوردهای پوشالی یک نظام سرتاپا به غرب و آمریکا وابسته کاری است که امروز در شبکه «من و تو» در حال انجام است تا جوانان را از انقلاب و کشور ناامید کند.

ادبیات گاو شیرده‌ آمریکا، روزی در برابر پهلوی بیان می‌شد

وی اظهار کرد: ادبیات گاو شیرده‌ای که ترامپ برای برخی کشورهای منطقه به کار می‌برد روزی در برابر پهلوی بیان می‌شد و مستند آن نیز خاطرات اسدالله اعلم است که می‌گوید برخورد آمریکایی‌ها با شاه حس حقارت را به انسان دست می‌دهد.

شریف با اشاره به برخی مشکلات اقتصادی در کشور افزود: دردآور ورنج‌آور است که کشوری با این عظمت، نیروی انسانی کارآمد، باطراوت و شاداب وموقعیت ژئوپلتیک در برخی نیازهای اولیه کشور مانند گوشت و علوفه برای دام با مشکل روبرو باشد و جای سؤال است که چرا به‌یکباره در آستانه پیروزی انقلاب اسلامی شاهد شکل‌گیری صف گوشت و مرغ باشیم.

وی افزود: تصور دشمن این بود که با تحریم‌های جدید خود، از 13 آبان کشور با قحطی روبرو شود اما درایت مردم تمام نقشه‌های دشمنان را خنثی کرد.

مسؤول روابط عمومی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: امروز ناکامی دشمنان این ملت به قدری است که مهره‌های سوخته‌ای همچون ربع پهلوی و مریم رجوی به عنوان رهبران جریان اپوزیسیون معرفی می‌شوند و خنده‌دارتر از آن این است که از مردم می‌خواهند پشت سر این افراد قرار بگیرند.

وی در پایان یادآور شد: با احتساب 8 سال جنگ و 40 سال تحریم، شاخص‌ها و دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی با رژیم طاغوت قابل مقایسه نیست و ایران اسلامی امروز در بسیاری از شاخص‌ها در میان کشورهای دنیا جزء 10 رتبه نخست قرار دارد.

منبع: فارس

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
انتشار یافته: ۳
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۱۷ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۸
0
1
زن و بچه مردم غدامیخوان نمیتونندروزی سه وعده به جای غذا شعاربخورند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۵۷ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۹
0
0
دردآور است که کشوری با این عظمت برای تهیه گوشت و علوفه دام با مشکل روبرو باشد!!!!!!
حسین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۴۳ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۹
0
2
سلام
تنگ نظریهاوانگ زدنهای پی درپی خودمان ونادیده گرفتن ژن خوب جوانان این مرزوبوم بیشتر از شبکه من وتو جوانان را دور میکند
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین