کد خبر: ۵۷۱۷۴۹
تاریخ انتشار : ۰۹ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۹

خواص چای اولانگ در مبارزه با سرطان سینه

دانشمندان در پژوهش‌های تازه خود دریافتند که عصاره چای اولانگ به دلیل آنکه رشد تومورها را متوقف می کند، محصولی مناسب برای مبارزه با سرطان سینه است.
آفتاب‌‌نیوز :
سرویس سلامت- روزنامه "دیلی میل" اشاره می‌کند که نتایج پژوهش‌های تازه در آزمایشگاه دانشگاه سنت لوئیس نشان می‌دهد مصرف چای اولانگ رشد سلول‌های سرطانی را متوقف می‌کند. دانشمندان همچنین اشاره کرده‌اند افرادی که مصرف بالای این نوع از چای را دارند کمتر در معرض ابتلا به سرطان سینه و مرگ و میر ناشی از آن قرار دارند. 

به گزارش آفتاب‎نیوز؛ البته آنان اشاره کرده‌اند که نیاز به تحقیقات بیشتری برای تشخیص قطعی موثر بودن این چای در درمان سرطان وجود دارد. محققان دریافتند که این چای چینی رشد سلول‌های سرطانی را مهار می‌کند و مانع از پیشرفت تومورها می‌شود. این چای حاوی کافئین، ویتامین، مواد معدنی، اسید امینه و آنتی اکسیدان‌های پلی فنول است. این چای همچنین برای کاهش وزن، بهبود عملکرد مغز، سلامت قلب و پیشگیری از دیابت نیز مناسب است. 

خواص چای اولانگ در مبارزه با سرطان سینه

در سال 2014 نیز در بررسی ای که در ناحیه فوجیان چین که بیشترین میزان چای اولانگ مصرف می‌شود نشان داد که افراد آن منطقه 35 درصد کمتر از میانگین ملی به سرطان سینه مبتلا می‌شوند. 

چای اولانگ چایی نیمه تخمیر شده است و محصولی مابین چای سبز تخمیر نشده و چای سیاه بسیار تخمیر شده می‌باشد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین