کد خبر: ۵۷۲۰۳۴
تاریخ انتشار : ۱۰ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۶

چرا نیمار پنج سال است در یازدهم مارس بازی نمی‌کند؟

مهاجم برزیلی به دلایل مختلفی پنج سال پیاپی است نمی‌تواند تیم‌هایش را در دهه دوم مارس همراهی کند.
آفتاب‌‌نیوز :
 به نقل از ال کنفیدنسیال، چهارشنبه هفته گذشته نیمار به دلیل آسیب دیدگی در دیدار پاری سن ژرمن و استراسبورگ مجبور شد زمین بازی را ترک کند. مهاجم پاری سن ژرمن دوباره از پای راستش مصدوم شد و باشگاه فرانسوی اعلام کرد او ۱۰ هفته از میادین دور خواهد بود.

این بازیکن برزیلی به همین خاطر دیدار رفت و برگشت مقابل منچسریونایتد در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا را از دست خواهد داد. او هفته گذشته با چشمان گریان زمین بازی را ترک کرد اما این آسیب دیدگی برای نیمار می‌تواند خبر خوبی باشد. مهاجم برزیلی می‌تواند در تولد خواهرش شرکت کند. او به خاطر مصدومیت‌هایش در این زمان از سال توانسته است در این مراسم شرکت کند. بر این اساس پنجمین سال پیاپی است که می‌تواند در تولد رافائلا حضور داشته باشد.

نیمار در فصل ۱۵-۲۰۱۴ به علت محرومیت نتوانست بارسلونا را در دومین هفته مارس همراهی کند که همزمان با یازده مارس، تولد خواهرش بود. این اتفاق یک فصل بعد تکرار شد و او دوباره به دلیل محرومیت نمی‌توانست برای بارسلونا بازی کند. در هر دو سال از باشگاه کاتالانی خواست تا به برزیل سفر کند.

در فصل ۱۷-۲۰۱۶ مشکلات جسمانی اجازه ندادند او با پیراهن بارسلونا به میدان برود. در دو سال اخیر با پاری سن ژرمن هم این اتفاق افتاد. مهاجم برزیلی هر دو بار به دلیل آسیب دیدگی‌های طولانی مدت در این روز نتوانست در زمین حاضر شود و در تولد خواهرش شرکت کرد.
ایسنا 
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین