کد خبر: ۵۷۲۱۰۹
تاریخ انتشار : ۱۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۰:۵۸

ماجرای مذاکرات مخفیانه‌ای که اسم زیدان را وسط کشید

زیدان، کلینزمن و مورینیو اسامی بزرگی بود که در متن مدیرکل اطلاع‌رسانی وزارت ورزش و جوانان مورد اشاره قرار گرفت و سوژه طنز کاربران در فضای مجازی شد.
آفتاب‌‌نیوز :
متن توییت مازیار ناظمی که از صف مربیان مطرح خارجی برای مذاکره با فوتبال ایران خبر داده بود، باعث شد خیلی‌ها خبر مذاکره با زین‌الدین زیدان را شوخی تلقی کنند و بیشتر به جنبه فان قضیه بپردازند، غافل از این که واقعاً وزارت ورزش از مذاکره با زین‌الدین زیدان خبر دارد.

آغاز ماجرا به همان پنج‌شنبه‌ای برمی‌گردد که کارلوس کی‌روش از امارات برای وزارت ورزش خط و نشان کشید. همان روز در تهران جلسه‌ای برگزار شد تا کارلوس برکنار شود و یک سرمربی به جای او برای هدایت تیم ملی به امارات برود، اما به این دلیل که جامعه تحمل تنش تازه را نداشت، جلوی اجرای این پروژه را گرفتند و در نهایت هم مهدی تاج با یک عذرخواهی، کی‌روش را از خطر برکناری نجات داد.

همان زمان برای اولین بار نام زیدان شنیده شد. زین‌الدین زیدان اولین گزینه‌ای بود که سراغش رفتند. البته آن غروب پنج‌شنبه، تصمیم این بود که فقط کی‌روش برکنار شود و مهم نبود زیدان به امارات برود یا نرود، هدایت تیم ملی را قبول کند یا نکند.

الان، اما بحث فقط زیدان نیست، وزارت ورزش برای عبور از اسم کارلوس کی‌روش دنبال یک مربی بزرگ است. یک مربی بزرگ که با آمدنش هیچ‌کس یاد کی‌روش نیفتد. کونته یک گزینه در همین حد و حدود است. البته مازیار ناظمی دیروز نام کلینزمن و مورینیو را هم مطرح کرد که بعید می‌دانیم مذاکره‌ای با آن‌ها انجام شده باشد.

منبع: روزنامه خبرورزشی
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین