کد خبر: ۵۷۲۴۰۹
تاریخ انتشار : ۱۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۴

حمله تروریستی به بسیج نیکشهر سیستان و بلوچستان/ یک شهید و 5 مجروح

صبح امروز 13 بهمن 97 عوامل گروهک تروریستی، در یک ‏اقدام تروریستی به ناحیه مقاومت بسیج شهرستان نیکشهر حمله کردند.
آفتاب‌‌نیوز :
قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه جنوب شرق کشور در اطلاعیه ای اعلام کرد: بر اثر حمله مسلحانه تروریست ها به ناحیه مقاومت بسیج در نیکشهر یک نفر شهید شد.

صبح امروز 13 بهمن 97 عوامل گروهک تروریستی، در یک ‏اقدام تروریستی به ناحیه مقاومت بسیج شهرستان نیکشهر حمله کردند که در این اقدام تروریستی یک نفر از کارکنان سپاه شهید و ‏پنج نفر مجروح شدند.

جزئیات حادثه از زبان دادستان

دادستان عمومی و انقلاب نیکشهر گفت: در حمله دو فرد مسلح به سپاه نیکشهر یک تن از پاسداران این شهرستان به شهادت رسیده و 5 تن دیگر نیز مجروح شدند.

 محسن گل‌محمدی افزود: در این حادثه دو فرد مسلح با عبور از دیوار مجاور اقدام به تیراندازی کرده که در این حادثه یک تن از کارکنان سپاه به نام مرتضی علی احمدی به شهادت رسیده و ۵ تن دیگر نیز مجروح شدند.

دادستان عمومی و انقلاب نیکشهر با تاکید بر اینکه پیگیر دستگیری عاملان این حادثه هستیم، بیان کرد: تمام نیروهای امنیتی برای شناسایی و دستگیری این افراد بسیج شده و به زودی دستگیر خواهند شد.

وی ادامه داد: در حال حاضر شهر در امنیت کامل قرار دارد و مجروحین این حادثه نیز برای مداوا به بیمارستان اعزام شده اند.

وی خاطرنشان کرد: دستگیری عاملان این جنایت در اولویت کاری همه نهادهای امنیتی و انتظامی قرار داشته و با توجه به سرنخ‌های به جا مانده به سرعت دستگیر خواهند شد که اطلاعات تکمیلی به اطلاع مردم شریف استان خواهد رسید.

خبرگزاری میزان نیز نوشت: گروهک تروریستی جیش‌الظلم طی بیانیه‌ای اعلام کرد، ساعتی قبل اقدام تروریستی در شهر نیکشهر انجام داده است. آنطور که سردار پاکپور فرمانده نیروی زمینی سپاه اعلام کرد، با شناسایی اجساد تروریست‌ها مشخص شد یکی از تروریست‌های معدوم «ملا هاشم نکری» نفر دوم گروهک تروریستی جیش الظلم است.

«ملا هاشم نکری» طی سال‌های اخیر فرماندهی بسیاری از عملیات‌های تروریستی و خرابکارانه گروهک جیش الظلم در حمله به پاسگاه‌ها و مقر‌های مرزی منطقه جنوب شرق کشور را برعهده داشته است.

اسامی مصدومان

اسامی مصدومین، رئوفی نژاد، حیدری، پودینه، عبدالباسط بلوچی، عبدالغفار هوتی، حسن صلاح زهی اعلام شده است.


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین