کد خبر: ۵۷۲۸۸۸
تاریخ انتشار : ۱۵ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۶
رئیس فراکسیون محیط زیست مجلس مطرح کرد

ابراز امیدواری روحانی و لاریجانی برای رسیدگی عادلانه به اتهامات فعالان محیط زیست

رئیس فراکسیون محیط زیست مجلس شواری اسلامی از ابراز امیدواری رئیس جمهور و رئیس مجلس برای رسیدگی به پرونده فعالین محیط زیست در فضای عادلانه و منصفانه خبر داد.
آفتاب‌‌نیوز :
محمد رضا تابش در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: در خلال جلسه بررسی صلاحیت وزیر پیشنهادی بهداشت جمعی از نمایندگان در مواجهه با رئیس جمهور و متعاقب آن گفت‌وگو با رئیس مجلس درباره اتهاماتی که متوجه فعالان محیط زیست است و دادگاه آنها هم در حال برگزاری است درخواست‌هایی را مطرح کردند.

وی افزود: خانواده‌های فعالان محیط زیست درخواستی برای ملاقات با رئیس مجلس داشتند که این امر مورد موافقت قرار گرفته و ما منتظریم زمان ملاقات تعیین شود.

نایب رئیس فراکسیون امید مجلس ادامه داد: ما با رئیس جمهور و رئیس مجلس صبحت کردیم و گفتیم با توجه به اتهامات وارد شده به فعالان محیط زیست، فضای رسانه‌ای و حساسیت این پرونده، حساسیت مردم، سمن‌های زیست محیطی، فعالین حقوق بشری و مجامع بین المللی درخواست داریم که برگزاری دادگاه این افراد منطبق با قواعد حقوقی و با رعایت کامل موازین حقوقی باشد و آنها حق انتخاب وکیل مورد نظر خود را داشته باشند.

وی در پایان گفت: آقایان روحانی و لاریجانی نیز ابراز امیدواری کردند که رسیدگی به اتهامات این افراد در فضای عادلانه و منصفانه صورت گیرد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین