کد خبر: ۵۷۳۰۴۳
تاریخ انتشار : ۱۶ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۱:۱۰

علی کریمی به دنبال انتقام از علی دایی

هفته شانزدهم لیگ برتر فوتبال با سه بازی در روز سه‌شنبه پیگیری می‌شود.
آفتاب‌‌نیوز :
 روز دوم هفته شانزدهم لیگ برتر با سه بازی پیگیری خواهد شد که در مهم‌ترین دیدارهای روز سه‌شنبه سپاهان در آبادان برابر صنعت‌نفت قرار می‌گیرد و نساجی مهمان دیگر تیم اصفهانی یعنی ذوب‌آهن است.

سپیدرود رشت – سایپا، ساعت ۱۵:۳۰، ورزشگاه سردار جنگل رشت

شاگردان علی دایی که به تازگی توسط یک تیم شمالی دیگر یعنی داماش گیلان از گردونه جام حذفی کنار رفتند و حالا انگیزه زیادی برای برتری برابر شاگردان علی کریمی دارند تا با انگیزه مضاعف راهی لیگ قهرمانان آسیا شود. بازی رفت دو تیم با برتری قاطع و سه گله شاگردان علی دایی به پایان رسید تا انگیزه تیم سپیدرود برای انتقام دو برابر باشد. در سه دیدار اخیر دو تیم، سهم هر تیم یک پیروزی بوده و یک دیدار هم با نتیجه تساوی به پایان رسیده است. هم شاگردان دایی و هم شاگردان علی کریمی در دو دیدار اخیر خود شکست خورده‌اند و این دیدار فرصت مناسبی برای جبران مافات است. نارنجی‌پوشان در پایاان نیم‌فصل نخست با ۱۷ امتیاز در رده هشتم قرار گرفتند و سپیدرود هم با ۱۰ امتیاز در رده پانزدهم جدول شانزده تیمی لیگ برتر قرار دارد.

صنعت‌نفت آبادان – سپاهان، ساعت ۱۶:۰۰، ورزشگاه تختی آبادان

یکی از دو تیم شکست‌ناپذیر لیگ هجدهم باید در آبادان به مصاف برزیلی‌های ایران برود و کاری را انجام دهد که در پنج تقابل اخیر این دو تیم رخ نداده است. در ۵ بازی آخر طلایی‌پوشان ایران صنعت نفت آبادان ۲ بار پیروز شده است و سه بار هم بازی با تساوی به اتمام رسیده است. سپاهان که در ای فصل شکستی را پذیرا نبوده، با ۳۱ امتیاز در صدر جدول قرار دارد و برای فاصله گرفتن از حداقل یکی از دو رقیب اصلی خود یعنی پرسپولیس و پدیده باید در این بازی به پیروزی برسد. شاگردان پائولو بنتو هم با ۱۶ امتیاز در رده یازدهم قرار دارند و برای رسیدن به رتبه فصل پیش خود باید مقابل شاردان قلعه‌نویی امتیاز بگیرند.

ذوب‌آهن – نساجی مازندران، ساعت ۱۸:۱۵، ورزشگاه فولادشهر

نخستین تجربه مربیگری جلالی روی نمکت نساجی مقابل مربی است که انگیزه‌های زیادی برای اثبات دوباره خود دارد. ذوب‌آهن منصوریان در نیم‌فصل نخست نتوانست پیروزی‌ای را کسب کند و اضافه شدن بازیکنانی چون محمدرضا خلعتبری و کریستین اوساگوآنا و رفتن محسن مسلمان، منصوریان بالاخره می‌تواند اولین ۳ امتیاز خود را با ذوبی‌ها دشت کند. تنها تقابل تاریخ دو تیم پیروزی یک بر صفر اصفهانی‌ها در بازی رفت بوده است و شاگردان منصوریان برای پایان دادن به ۱۰ بازی بدون پیروزی این تیم کار سختی دارند. آخرین برد ذوب‌آهن به هفته پنجم برابر ماشین سازی برمی‌گردد. در طرف دیگر زمین هم نساجی ۴ بازی است که شکست نخورده و برای دل کندن از رده دهم نیاز به کسب امتیاز کامل این دیدار دارد.

در نخستین روز هفته شانزدهم، روز دوشنبه دو بازی به اتمام رسید:

پارس جنوبی ۰-۰ فولاد خوزستان

استقلال خوزستان ۰-۱ ماشین‌سازی

منبع: ایسنا
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین