کد خبر: ۵۷۳۲۹۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۰

گوش شکسته ها عصبانی شدند/تیم ملی کشتی ایران را به پیست آزادی راه ندادند/اول پول بعد تمرین!

در حالیکه اردونشینان تیم ملی کشتی فرنگی صبح امروز برای ادامه تمرینات خود به زمین شماره دو ورزشگاه آزادی رفته بودند، پیمانکار این بخش از ورود شاگردان محمد بنا جلوگیری کردند.
آفتاب‌‌نیوز :
تیم های ملی کشتی آزاد و فرنگی در تمامی رده های سنی سالهاست که مثل بسیاری از اردونشینان رشته های مختلف برای تمرینات خود از پیست زمین شماره ۲ ورزشگاه آزادی استفاده می کردند، گویا این بخش از مجموعه ورزشی به پیمانکار واگذار شده و پیمانکار نیز بدون دریافت پول از حضور ورزشکاران جلوگیری می کند.

شاگردان محمد بنا صبح امروز برای ادامه تمرینات دوومیدانی به پیست زمین شماره ۲ مجموعه ورزشی آزادی مراجعه کردند که پیمانکار این پیست از ورود آنها جلوگیری کرده و تمرین در این قسمت را مستلزم نامه نگاری با مدیریت مجموعه و پرداخت هزینه موکول کرده است.

رضا لایق دبیر فدراسیون کشتی در واکنش به این اتفاق عجیب به خبرنگار مهر گفت: سالهاست که تیم های ملی کشتی در تمامی رده های سنی از این پیست برای تمرینات خود استفاده می کنند و ما همواره از این بخش به عنوان کمپ تیم های ملی که در مجموعه ورزشی آزادی در اختیار ما و بسیاری از تیم های ملی رشته های دیگر است بهره می بردیم.

وی افزود: اما متاسفانه این پیست به پیمانکار واگذار شده که او نیز معتقد است برای استفاده از پیست باید هزینه پرداخت شود. چطور ممکن است تمرین بچه های ما به عنوان اعضای تیم ملی در مجموعه ورزشی آزادی به عنوان کمپ تیم های ملی مستلزم پرداخت هزینه باشد! متاسفانه همواره متولیان امر صحبت از حمایت و همکاری همه جانبه از کشتی می کنند اما در این مواقع می بینیم که خلاف آن اتفاق می افتد.

لایق ادامه داد: با روندی که در مجموعه ورزشی آزاد شاهد آن هستیم از فردا ممکن است حتی برای پیاده روی ساده ورزشکاران ما هم پول مطالبه شود چرا که پیمانکاران مختلف در ورزشگاه حضور دارند و برای استفاده از هر بخشی باید هزینه پرداخت شود.

دبیر فدراسیون کشتی خاطر نشان کرد: این موضوع مصداق کامل و روشن بحث تبعیض بین رشته های مختلف ورزشی است. کشتی به عنوان یکی از پرافتخارترین رشته های ورزشی ایران در میادین جهانی و المپیک همواره جور ورزش کشورمان را کشیده اما نوبت به حمایت و توجه که می شود می بینیم که تبعیض بین رشته های ورزشی همچنان وجود دارد.

لایق اظهار داشت: فدراسیون کشتی با چنین تنگ های مالی چطور می تواند برای ساعت به ساعت استفاده از فضای ورزشگاه آزادی که محل اصلی تمرین ملی پوشان است پول پرداخت کند؟ متاسفانه ادامه این روند که برای هر ساعت استفاده از بخشی از ورزشگاه آزادی که تا چندی پیش رایگان بوده باید مبلغ شارژ پرداخت شود، اصلا سازنده و منطقی نیست.

وی ادامه داد: ما در حالی شاهد این اتفاق عجیب و تاسف آور هستیم که تا همین چند وقت پیش بسیاری از ورزشکاران رشته های مختلف در کنار هم در این پیست تمرین می کردند و مشکلی وجود نداشت. ما در دو رشته آزاد و فرنگی چندین تیم در رده های مختلف داریم و واقعا پرداخت هزینه و شارژ برای تمرین این تعداد از کشتی گیران به هیچ عنوان منطقی و مقدور نیست.

دبیر فدراسیون کشتی خاطر نشان کرد: آقایان مسئول حالا باید در مقام پاسخگوئی بر آیند و به ما اعلام کنند که تیم های ملی کشتی و حتی رشته های مختلف حالا با این وجود باید چطور و کجا تمرین کنند؟

مهر 
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۳۱ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۷
0
0
وقتي بهداد سليمي صداي اعتراضش درمياد كه فقط به فوتبال مي رسند، يك عده حمله مي كنند.
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین