کد خبر: ۵۷۳۴۴۱
تاریخ انتشار : ۱۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۰:۵۰

سرپرست باشگاه پرسپولیس: وجود منشا برای ما و خودش آسیب بود

سرپرست باشگاه پرسپولیس می‌گوید اگر منشا را در این تیم حفظ می‌کرد، برای این بازیکن و سرخ‌پوشان ضرر آفرین بود.
آفتاب‌‌نیوز :
ایرج عرب بعد از پیروزی این تیم مقابل پدیده گفت: این برد شیرین را به هواداران عزیر تقدیم می‌کنیم. برد شیرینی بود و توانستیم به صدر جدول صعود کنیم.

او درباره اعتراض هواداران به دلیل پیوستن منشا به استقلال نیز خاطرنشان کرد: در این خصوص برانکو کامل صحبت کرد و موضوع رفتن او کاملاً فنی بود. من هم مصاحبه کردم و موضوعات را گفتم و حرف جدیدی درباره منشا نیست.

سرپرست باشگاه پرسپولیس درباره پرداخت تمام مطالبات منشا و جلوگیری از باز شدن پروسه شکایت او از فیفا به خاطر مطالباتش، خاطرنشان کرد: ما گفتیم منشا را نمی‌خواهیم و او را به اردوی قطر نبردیم. اگر او در تیم می‌ماند، برای باشگاه و خودش آسیب بود. او باید از تیم جدا می‌شد. می‌توانستیم اجازه دهیم او شکایت کند اما باشگاه علی رغم تنگناهای مالی، اقدام مناسبی در نظر گرفت و با یک عدد مناسب که مورد رضایت ما و منشا بود، به توافق رسیدیم که تیم متضرر نشود.

عرب درباره تمدید نشدن قرارداد برخی از بازیکنان از جمله بشار رسن، یادآور شد: تمدید قرارداد بازیکنان مورد نیاز صورت می‌گیرد و مشکلی از این بابت نداریم.

وی درباره جریمه مالی بشار رسن از سوی این باشگاه به گفته برانکو به دلیل دیر ملحق شدن به تیم، گفت: این جریمه مربوط به کمیته انضباطی است.

عرب درباره اعلام ترکیب جدید هیأت مدیره این باشگاه از سوی وزارت ورزش گفت: هیات مدیره باشگاه قرار بود آخر هفته جاری اعلام شود اما با توجه به تعطیلات موجود، هفته آینده معرفی می‌شود.

سرپرست این باشگاه درباره شایعات مختلف پیرامون پرداخت مبلغ رضایت نامه بودیمیر از سوی این بازیکن به باشگاه سابقش گفت: ما هیچی عددی بابت رضایت نامه بودیمیر پرداخت نکردیم. باشگاه دینامو زاگرب این بازیکن را آزاد کرده بود.

منبع: ایسنا
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین