کد خبر: ۵۷۳۴۴۲
تاریخ انتشار : ۱۸ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۵:۳۵

حسینی: من نه، کمیته اخلاق باید با تقوی برخورد کند

کاپیتان پرسپولیس معتقد است هواداران این تیم برخی از بازیکنان تیمش را بزرگ جلوه می‌دهند.
آفتاب‌‌نیوز :
سید جلال حسینی بعد از پیروزی دو بر صفر پرسپولیس مقابل پدیده گفت: بازی دشواری بود. بازی مقابل سپیدرود در چمن مصنوعی کارمان را سخت کرد و امروز به سختی پدیده را شکست دادیم.

کاپیتان پرسپولیس در واکنش به هجمه‌هایی که علیه تیمش است، اظهار کرد: ما ممنون هواداران هستیم که تنها با هجمه‌ها می‌جنگند. امیدواریم روابط عمومی باشگاه با هجمه‌ها بجنگد. ما در تیمی هستیم که بیشترین مشکلات را دارد. بهتر است باشگاه این مسائل را اعلام کنید. مطمئن باشید ما هم مثل خودشان جواب هجمه‌ها را می‌دهیم.

وی درباره کسب صدر جدول تاکید کرد: من از هواداران ممنونم. آن‌ها بعضی از بازیکنان را بزرگ می‌کنند. بازیکن باید در زمین مسابقه بیشتر تلاش کند. ما بازی‌های بیشتری داریم و باید در لیگ برتر، جام حذفی و لیگ قهرمانان آسیا باید تلاش کنیم. بعضی بازیکنان باید بیشتر تلاش کنند.

حسینی درباره صحبت‌های محمد تقوی مبنی بر اینکه تلاش می‌کنند پرسپولیس به قهرمانی برسد، تاکید کرد: من نباید پاسخ او را بدهم. کمیته اخلاق باید با کسانی که این حرف‌ها را مطرح می‌کنند برخورد کند. او یک مربی است و کارشناس است و درست نیست این مسائل را مطرح کند. مگر می‌شود در جایی که نباید بروید، حاضر شوید و هر صحبتی را مطرح کنید.

منبع: ایسنا
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین