کد خبر: ۵۷۳۵۲۱
تاریخ انتشار : ۱۸ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۹

خسارت میلیاردی سیل به لرستان

مدیرکل مدیریت بحران استانداری لرستان از خسارت ۳۱۰ میلیارد تومانی سیل به استان خبر داد.
آفتاب‌‌نیوز :
غلامرضا آقا میرزایی در نشست مشترک شورای مدیریت بحران و شورای مسکن روستایی لرستان اظهار کرد: از ابتدای مهرماه تاکنون پیش بینی وقوع بحران‌های احتمالی در استان بررسی شد به طوری که ۱۵ مهر مدیریت بحران تشکیل بر آمادگی دستگاه‌های عضو مدیریت بحران تاکید شد.

وی به خسارات ناشی از سیل اخیر در لرستان اشاره کرد و افزود: سیل اخیر ۳۱۰ میلیارد تومان به زیرساخت‌های استان خسارت وارد کرد ۷۰ میلیارد تومان آن مربوط به خرم‌آباد بود.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری لرستان با اشاره به اینکه طبق گزارش هواشناسی مقدار بارش ۵۰۹ میلیمتر بوده که نسبت به سال گذشته ۳۰۰ درصد افزایش داشته است، اضافه کرد: امسال با همکاری مدیریت بحران هیچ‌گونه تلفات جانی نداشتیم.

آقا میرزایی افزود: از تمام خسارت‌های وارد شده به استان در سیلاب اخیر ۲۰۰ میلیارد زیرساخت و ۱۰۱ میلیارد خسارت به اراضی کشاورزی، وام و طیور بوده است.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری لرستان با اشاره به اینکه در سفر قبلی مقرر شد تا ۴ میلیارد تومان به صورت تنخواه به مدیریت بحران استان واریز شود، ادامه داد: این رقم تاکنون واریز نشده است کما اینکه خسارت‌های ناشی از سیل اخیر بالا و نیازمند اعتبارات بیشتر است.

منبع: ایسنا
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین