کد خبر: ۵۷۳۹۴۵
تاریخ انتشار : ۲۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۰:۵۸

برف و باران در ۲۰ استان طی 2 روز آینده

سازمان هواشناسی در اخطاریه‌ای با هشدار نسبت به وقوع سیلاب در برخی استان‌ها اعلام کرد طی دو روز آینده در ۲۰ استان کشور برف و باران می‌بارد.
آفتاب‌‌نیوز :
در اخطاریه سازمان هواشناسی شدت و نوع بارش‌ها در روزهای یکشنبه 21 و دوشنبه 22 بهمن به شرح زیر پیش‌بینی شده است؛

یکشنبه 21 بهمن 97: خوزستان، نیمه جنوبی استان‌های فارس و بوشهر، هرمزگان و جنوب غرب کرمان رگبار و رعد وبرق و وزش باد شدید موقت و آبگرفتگی معابر و سیلابی شدن مسیل‌ها و در ارتفاعات خوزستان، چهارمحال بختیاری،کهگیلویه و بویراحمد، لرستان بارش برف و لغزندگی جاده های کوهستانی، مه آلودگی و کاهش دید.

دوشنبه 22 بهمن 97: نیمه شرقی خوزستان، بوشهر، فارس، نیمه غربی کرمان، غرب و مرکز هرمزگان، یزد، جنوب خراسان رضوی، کهگیلویه و بویراحمد رگبار ورعد وبرق و وزش باد شدید موقت و آبگرفتگی معابر و سیلابی شدن مسیل‌ها و درارتفاعات و نقاط سردسیر استان‌های چهارمحال بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، خوزستان، فارس، اصفهان، مرکزی ، گیلان ،مازندران، گلستان، تهران، البرز، قزوین، سمنان، خراسان شمالی،خراسان رضوی، یزد، کرمان بارش برف و لغزندگی جاده های کوهستانی، مه آلودگی و کاهش دید.

از این رو توصیه می شود تمهیدات لازم از سوی سازمان‌های ذیربط جهت کاهش خسارات احتمالی در نظر گرفته شود و هموطنان در این مدت از تردد و توقف در حاشیه مسیل‌ها و رودخانه‌های مناطق ذکر شده خودداری کنند. همچنین هنگام تردد در جاده‌های کوهستانی همراه داشتن تجهیزات کامل زمستانی ضروری است.

منبع: تسنیم
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین