کد خبر: ۵۷۴۰۸۴
تاریخ انتشار : ۲۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۸:۰۰

کارشناسی داوری بازی فولاد و پرسپولیس

یک کارشناس داوری معتقد است پنالتی داور برای فولاد که منجر به گل این تیم شد، اشتباه بوده است.
آفتاب‌‌نیوز :
حیدر سلیمانی در گفت‌وگو با ایسنا، درباره عملکرد رضا کرمانشاهی داور بازی فولاد خوزستان در پرسپولیس تهران گفت: رضا کرمانشاهی برخلاف بازی‌های گذشته امروز خوب دوید و نزدیک به صحنه‌ها بود اما بزرگترین اشتباهش در دقیقه ۴۶ با گرفتن پنالتی به سود فولاد بود.

او افزود: داور در این صفحنه زاویه خوبی داشت و هم مهاجم و هم مدافع را به خوبی می‌دید اما نمی‌دانم چرا آن صحنه را پنالتی گرفت. حتی داور پشت دورازه می‌توانست به داور وسط کمک کند اما این کار را نکرد. فکر می‌کنم برداشت اقای رضا کرمانشاهی این بود که مدافع پرسپولیس با دست مهاجم فولاد را شارژ کرده اما در واقع اینطور نبود و برخورد آنچنانی شکل نگرفت.

کارشناس داوری همچنین اخطارهای داور به بازیکنان دو تیم را صحیح دانست و افزود: داور به علیرضا بیروانوند در پایان نیمه اول اخطار داد که درست بود؛ اگر بیرانوند ادامه می داد، مستحق اخراج می‌شد. در نیمه دوم نیز صحنه‌های پربرخوردی را شاهد بودیم. در صحنه‌ای نیز بودیمیر مهاجم پرسپولیس در محوطه جریمه فولاد در آفساید قرار داشت و کمک داور به درستی آفساید گرفت اما ‌آقای کرمانشاهی ادامه بازی را اعلام کرد و متوجه نشدیم چرا این تصمیم را گرفته است. این تصمیم داشت موجب جنجال می‌شد که با اخراج میرزاپور مواجه شدیم. در کل اخطارها به دو تیم درست بود. بازیکنان هم با اعتراض‌هایشان، داور را عصبانی کردند و این عصبانیت روی تصمیم‌های داور تاثیر داشت.

سلیمانی در پاسخ به این پرسش که آیا گل مردود فولاد در دقایق ابتدایی بازی آفساید بود یا نه، به ایسنا گفت، در تصاویر تلویزیونی به صورت واضح نمی‌شد این صحنه را دید.


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین