کد خبر: ۵۷۴۱۰۹
تاریخ انتشار : ۲۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۹:۴۵

جزئیات اختتامیه فیلم فجراعلام شد

کارگردان مراسم اختتامیه سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر با تشریح اخرین جزئیات این مراسم گفت: با توجه به چهل سالگی انقلاب، تلاش می‌کنیم برنامه‌ای خوب و در شان مردم شریف ایران برگزار شود.
آفتاب‌‌نیوز :
احد صادقی عصر یکشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: مراسم اختتامیه سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر را محمدرضا شهیدی‌فر مجری گری خواهد.

وی گفت: قرار است در این مراسم از 23 آزاده هشت سال دفاع مقدس که فیلم «23 نفر» بر اساس آن‌ها ساخته شده‌ است، تقدیر و تجلیل بعمل آید.

به گفته وی ،این تجلیل از کسانی است که برای امنیت و آزادگی این سرزمین در این چهل سال تلاش کرده‌اند.

صادقی اظهار داشت: در ادامه آیین اختتامیه طبق روال همه ساله مراسم اهدای سیمرغ‌ها را برگزار خواهیم کرد که به نوبه خود جذابیت خاص خودش را دارد و نمی‌خواهیم چیزی به آن بیافزائیم. 

کارگردان مراسم اختتامیه سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر در عین حال گفت: حتی دکور این مراسم نیز به صورت مجازی و با استفاده از ال سی دی های غول پیکر سالن اجرا خواهد شد.

** فیلم فجر 97 در یک نگاه

سی‌وهفتمین دوره جشنواره فیلم فجر با حضور سید عباس صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و دیگر مسئولان فرهنگیو هنری شامگاه 9 بهمن در پردیس تئاتر تهران آغاز به کار کرد.

در این دوره از جشنواره به دبیری ابراهیم داروغه‌زاده‌، 22 فیلم در بخش مسابقه سینمای ایران (سودای سیمرغ)، 3 اثر در بخش پویانمایی، 10 فیلم در بخش نگاه نو، 7 فیلم کوتاه و 5 مستند رقابت می‌کنند.

نمایش عمومی فیلم‌ها در پردیس سینمایی ملت تهران و 56 سالن سینما در مراکز استان‌ها تا 22بهمن ماه ادامه خواهد داشت.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین