کد خبر: ۵۷۴۱۷۶
تاریخ انتشار : ۲۲ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۷

ترافیک سنگین در جاده‌های هراز و چالوس

رییس پلیس راه مازندران از ترافیک سنگین جاده‌های چالوس، هراز خبر داد.
آفتاب‌‌نیوز :
سرهنگ قدمی رییس پلیس راه مازندران گفت: هم اکنون آمد وشد خودرو‌ها در جاده چالوس از مرزن آباد تا پل دزدبن به سمت کرج ترافیک سنگین و طول محور چالوس به سمت کرج پرحجم گزارش شده است.

وی افزود: رفت وآمد خودرو‌ها هم اکنون در جاده هراز محدوده رستوران نصرت شاندیز تا ابتدای پارک جنگلی و پمپ بنزین نارنجستان حدود یک کیلومتر و محدوده گزنگ شنگولده به سمت تهران ترافیک سنگین است.

سرهنگ قدمی با بیان اینکه ترافیک در محور شمال به جنوب جاده هراز پرحجم است، گفت: جاده هراز از ۶ صبح امروز ورود انواع کشنده‌های سنگین ممنوع شده است.

رییس پلیس راه مازندران افزود: آمد وشد خودرو‌ها در جاده سوادکوه و کیاسر - سمنان پر حجم و روان است.

وی گفت: از لحاظ شرایط آب و هوایی از بابل تا رامسر آسمان مازندران بارانی است و سطح جاده‌ها لغزنده است.

وی افزود: ارتفاعات جاده چالوس، هراز، سوادکوه و تلمادره کیاسر به سمنان بارش برف گزارش شده است و آمد وشد خودرو‌ها با زنجیر چرخ امکان پذیر است.

سرهنگ قدمی به رانندگانی که قصد تردد در محور‌های کوهستانی و برف گیر استان دارند توصیه کرد زنجیر چرخ به همراه داشته باشد.

وی گفت: یکطرفه شدن جاده‌های چالوس و هراز که قرار بود ساعت ۱۷ امروز یکطرفه شود به دلیل حجم بالای ترافیک در محور‌های چالوس و هراز این محدودیت دو ساعت زودتر اعمال می‌شود.

وی افزود: مرکز کنترل ترافیک پلیس راه استان با شماره ۲۱۸۲۴۴۳۴ و ۲۱۸۲۴۴۲۰ با پیش شماره ۰۱۱ به صورت شبانه روزی آماده پاسخگویی در خصوص وضعیت راه‌های استان است.

مازندران ۱۰ هزار و ۷۰۰ کیلومتر راه اصلی و فرعی دارد که سه جاده چالوس، هراز، سوادکوه را به پایتخت و جاده کیاسر مازندران را به سمنان متصل می‌کند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین