کد خبر: ۵۷۴۳۱۷
تاریخ انتشار : ۲۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۰:۴۵

نجات 6 گردشگر در منگشت باغملک

مدیرکل جمعیت هلال‌احمر خوزستان با اشاره به گرفتار شدن 6 گردشگر در منگشت باغملک گفت: با وجود مسیر صعب‌العبور و بارندگی شدید در کوهستان، مصدومان با برانکارد تا مقر آمبولانس حمل و سپس به مرکز درمانی منتقل شدند.
آفتاب‌‌نیوز :
علی خدادادی مدیرکل جمعیت هلال‌احمر خوزستان امشب در گفت‌وگو با فارس اظهار کرد: ۶ گردشگر در منطقه کوهستانی منگشت باغملک گرفتار شدند. علی‌رغم نامساعد بودن اوضاع جوی و صعب‌العبوری منطقه، تیم امداد و نجات پس از طی مسیر یک‌ساعته به‌وسیله آمبولانس و ۳ ساعت پیاده‌روی، به گردشگران مذکور رسید.

وی افزود: پس از ارزیابی مشخص شد که 2 نفر از گردشگران مصدوم شده‌اند. بعد از انجام اقدامات اولیه روی مصدومان، با وجود مسیر صعب‌العبور و بارندگی شدید در کوهستان، مصدومان با برانکارد تا مقر آمبولانس حمل و سپس به مرکز درمانی منتقل شدند. حال عمومی مصدومان مساعد گزارش شده است.

مدیرکل جمعیت هلال‌احمر خوزستان با اشاره به شکسته شدن سیل‌بند روستای کصر واقع در بستان، اظهار کرد: 15 خانوار در روستای کصر دچار سیل و آب‌گرفتگی شد. پس از ارزیابی مشخص شد خسارات به اثاثیه منازل وارد شد. ۲۰ بسته غذایی ۴۸ ساعته در میان آن‌ها توزیع شد، همچنین ارزیابی جهت اسکان اضطراری آسیب‌دیدگان درحال انجام است.

وی افزود: روستای گلال مورد در اندیمشک دچار آب‌گرفتگی شد و 5 خانوار امدادرسانی شدند. همچنین با توجه به بارش شدید باران و آب‌گرفتگی معابر و برخی منازل، در منطقه امن در مجاورت روستا، اسکان اضطراری انجام شده است.

خدادادی اظهار کرد: به دلیل بارش شدید باران و ریزش جاده مواصلاتی میان روستاهای قلعه‌گبری و مناطق عشایرنشین منطقه بزگری، دمشکف و نمره دو در هفتگل، ۲۶ خانوار عشایری با کمبود امکانات رفاهی و گرمایشی مواجه شدند که پس از اعزام تیم ارزیاب هلال‌احمر هفتگل، اقلام امدادی در بین افراد آسیب‌دیده توزیع شد.


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین