کد خبر: ۵۷۴۳۱۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۰:۵۰

توئیت فارسی و تند ترامپ علیه ایران

«دونالد ترامپ» رئیس‌جمهور آمریکا دوشنبه شب در توییت‌هایی به زبان انگلیسی و فارسی، انقلاب اسلامی ایران را عامل «فساد» و «ترور» توصیف کرده و نوشته است که «مردم ایران که مدت‌هاست در رنجند شایسته آینده روشن‌تری هستند.»
آفتاب‌‌نیوز :
رئیس‌جمهور آمریکا که اعضای ارشد کابینه‌اش پیشتر از آرزوی ممانعت از ۴۰ سالگی انقلاب اسلامی صحبت کرده بودند، در توییتی که به زبان فارسی خشم خود از ناکامی در برابر انقلاب ایران را ابراز کرد.

خبرگزاری فارس نوشت: نکته قابل توجه در این توییت استفاده وی از تصویر و ادبیاتی است که در روزهای اخیر توسط گروهک تروریستی منافقین، «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم‌صهیونیستی و گروه‌های برانداز نزدیک به لابی صهیونیستی «بنیاد دفاع از دموکراسی‌ها» (اف‌دی‌دی) به کار رفته است.

توییت خشم‌آلود ترامپ در حالی منتشر می‌شود که سال گذشته «رودی جولیانی» وکیل شخصی او و «جان بولتون» مشاور امنیت ملی کاخ سفید در جمع اعضای گروه تروریستی منافقین از رؤیای تغییر نظام در ایران صحبت کردند و مدعی شدند که جمهوری اسلامی ایران چهل سالگی را نمی‌بیند و منافقین می‌توانند کریسمس ۲۰۱۹ را در تهران جشن بگیرند.

بولتون، ناکام در تحقق این هدف، در سالگرد ۴۰ سالگی انقلاب اسلامی با انتشار دو توییت جمهوری اسلامی ایران را «شکست‌خورده» توصیف کرده و تلویحا به حمایت از ایجاد ناآرامی در ایران پرداخته است. او یک پیام ویدئویی هم منتشر کرده و باز هم مدعی شده که ایران سالگرد انقلاب‌های چندان بیشتری را نمی‌بیند. وی همچنین، بر خلاف گزارش‌های متعدد آژانس بین‌المللی انرژی اتمی، ایران را به تلاش برای ساخت بمب اتم متهم کرده است.

عصر روز دوشنبه نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی نیز با انتشار یک پیام ویدئویی به تهدید ایران پرداخت و مدعی شد که این می‌تواند «آخرین جشن سالگرد انقلاب» در ایران باشد.

حساب ارتش رژیم صهیونیستی در توییتر نیز با انتشار ویدئویی با محتوایی مشابه توییت نتانیاهو، ایران را به ایجاد بی‌ثباتی در منطقه و تلاش برای ساخت تسلیحات اتمی متهم کرد.

توئیت فارسی و تند ترامپ علیه ایران

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
انتشار یافته: ۱
سعید
|
-
|
۰۸:۱۵ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۳
12
4
میدونن کجاشون داره میسوزه .دم همه ایرانیا گرم که با حضورشون در راهپیمایی 22 بهمن صدای ........ بلند کردن
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین