کد خبر: ۵۷۴۳۲۹
تاریخ انتشار : ۲۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۸:۵۵

تعطیلی مدارس کرمان و 7 شهرستان هرمزگان براثر بارش

مدارس بندرعباس، قشم، بندرخمیر، بستک، رودان و حاجی‌آباد تعطیل شد.
آفتاب‌‌نیوز :
اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان کرمان اعلام کرد: به‌دلیل بارش برف و باران مدارس برخی شهرستان‌ها و مناطق استان تعطیل شد.

به‌دلیل بارش باران و برف مدارس ابتدایی شهرستان بافت و شهر رابر امروز سه‌شنبه ۲۳ بهمن ماه ۹۷ تعطیل شد، مدارس تمام دوره‌های تحصیلی حوزه روستایی شهرستان رابر نیز به‌دلیل بارش برف تعطیل است.

به‌دلیل بارش باران مدارس ابتدایی شهرستان جیرفت و بخش‌های اسفندقه، جبالبارز، دلفارد و ساردوئیه در تمام دوره‌های تحصیلی امروز سه‌شنبه ۲۳ بهمن ماه ۹۷ تعطیل است.

به‌دلیل بارش برف و باران مدارس دوره ابتدایی شهر مس سرچشمه رفسنجان تعطیل شد.

همچنین به‌دلیل بارش باران و جاری شدن سیل و آب گرفتگی معابر مدارس دوره پیش‌دبستانی و ابتدایی شهرستان فاریاب تعطیل شد.

به‌دلیل بارش باران و برف مدارس دوره ابتدایی شهرستان بردسیر و مدارس شهرستان عنبرآباد در تمام دوره‌های تحصیلی، مدارس ابتدایی و متوسطه اول مناطق دشتخاک و سربنان شهرستان زرند امروز سه‌شنبه 23 بهمن ماه 97 تعطیل شد.

مدارس تمام دوره‌های تحصیلی مناطق خَبر و دهج از توابع شهرستان شهربابک و مناطق صوغان و دهسرد از توابع شهرستان ارزوئیه در دوره ابتدایی و مدارس شهرستان رودبارجنوب نیز در دوره ابتدایی تعطیل شد.

مدارس بندرعباس، قشم، بندرخمیر، بستک، رودان و حاجی‌آباد تعطیل شد.

به گزارش روابط عمومی آموزش و پرورش هرمزگان اعلام کرد: بنا بر پیش بینی سازمان هواشناسی مبنی بر تداوم بارندگی و آبگرفتگی معابر و بر اساس تصمیم فرمانداری بندرعباس، تمامی مدارس شهرستان بندرعباس در همه‌ مقاطع تحصیلی، سه‌شنبه ۲۳ بهمن در نوبت صبح تعطیل است.

بنا به اعلام آموزش و پرورش هرمزگان، با توجه به پیش‌بینی بارندگی شدید و به‌ منظور جلوگیری از حوادث غیرمترقبه، امروز سه‌شنبه ۲۳ بهمن تمام مدارس نوبت صبح در شهرستان‌های بندرخمیر، رودان و قشم تعطیل است.

همچنین بنا بر پیش‌بینی سازمان هواشناسی مبنی بر تداوم بارندگی و آب‌گرفتگی معابر و بر اساس تصمیم فرمانداری‌ها، امروز سه‌شنبه تمامی مدارس همه‌ مقاطع تحصیلی در شهرستان بستک، حاجی‌آباد در نوبت صبح تعطیل است.

شدت بارندگی ها در غرب هرمزگان مدارس شیف صبح و عصر شهرستان بندرلنگه را به تعطیلی کشاند. همچنین مدارس جزیره هرمز هم تعطیل اعلام شد.

بنا بر اعلام مدیر آموزش و پرورش شهرستان میناب، مدارس این شهرستان بنا بر تصمیم مدیران مدارس تعطیل می شود. در صورت شدت گرفتن بارندگی و آب گرفتگی احتمالی خیابان‌ها، مدارس با تصمیم مدیران تعطیل می‌شود.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین