کد خبر: ۵۷۴۳۶۱
تاریخ انتشار : ۲۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۴

تعطیلی برخی مدارس استان یزد در پی بارش باران

آموزش و پرورش استان یزد در پی بارندگی‌های اخیر و افزایش برودت هوا، برخی مدارس را تعطیل اعلام کرد.
آفتاب‌‌نیوز :
اداره کل آموزش و پرورش استان یزد با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد، با توجه به ادامه بارندگی و آب گرفتگی معابر و برای حفظ سلامتی دانش آموزان برخی از مدارس ابتدایی استان تعطیل هستند.

در ادامه این اطلاعیه آمده، کلیه مدارس مقطع ابتدایی شهری و روستایی شهرستان بافق و به علت بارش برف، سرما و یخ زدگی سطح جاده‌ها، کلیه مدارس ابتدایی و متوسطه دهستان‌های بنادکوک، سخوید، زردین و شهر نیر گاریزات و کهدوئیه و مناطق روستایی شهرستان مهریز، دهستان تنگ چنار، منشاد، بنادک سادات، ارنان، علی آباد چهل گزی، سرو، کردآباد، احمدآباد، در تمامی مقاطع سه شنبه مورخ ۹۷.۱۱.۲۳ تعطیل اعلام می‌شود.

همچنین تمام مدارس ابتدایی شهرستان ابرکوه هم تعطیل اعلام شد و با عنایت به بارش فزاینده و برودت هوا و یخ زدگی اکثر معابر و در راستای حفظ سلامت دانش آموزان، تمامی مدارس سه مقطع پیشکوه (علی آباد، نصرآباد و سانیج) و میانکوه (دهبالا و طزرجان) تعطیل اعلام می‌شوند.

بر اساس اطلاعات به دست آمده از نقشه‌های همدیدی اداره کل هواشناسی، با اشاره به میزان بارندگی ۴۸ ساعته گذشته، برای روزهای آینده استان یزد بارندگی (رگبار باران با احتمال رعد و برق، ارتفاعات برف)، مه آلودگی، وزش باد شدید موقتی و کاهش دما تا صبح روز چهارشنبه ۲۴ بهمن ماه پیش‌بینی می‌شود.

در ۴۸ ساعته گذشته بیشترین میزان بارندگی با ۷۰ میلی متر از منشاد در شهرستان مهریز و کمترین میزان از مزرعه میرهای شهرستان اردکان با پنج میلی‌متر گزارش شده است.

بارش برف از دیگر اتفاقات جوی دو روز گذشته استان یزد بوده که طبق اطلاعات بدست آمده تاکنون بیشترین میزان بارش برف با ۲۵ سانتی متر مربوط به مناطق علی‌آباد و سلطانب سانیچ در شهرستان تفت است. کهدویه تفت هم با ۲.۵ سانتی متر بارش برف کمترین میزان بارش این نعمت الهی را طی دور روز گذشته به خود اختصاص داده است.

دمای هوای امروز ۲۳ بهمن شهر یزد سه درجه سانتی گراد همراه با وزش باد نسبتاً شدید از شمال غرب کشور و رطوبت نسبی ۹۳ درصد گزارش شده است.

منبع: ایسنا
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین