کد خبر: ۵۷۴۳۹۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۵

فروش اینترنتی گوشت قرمز آغاز نشده، متوقف شد

طرح فروش اینترنتی گوشت قرمز به دلیل عدم تامین این کالا از سوی شرکت پشتیبانی امور دام وابسته به وزارت جهادکشاورزی، ظاهرا متوقف شده است.
آفتاب‌‌نیوز :
طرح فروش اینترنتی گوشت قرمز که چند روزی بیشتر از آغاز نگذشته بود، با اختلالاتی روبرو شده است. این طرح هفته گذشته در یک وبسایت  آغاز شد و قرار بود از امروز نیز دومین وبسایت رونمایی شود اما به گفته یکی از متصدیان این سایت، به دلیل عدم تامین گوشت از سوی شرکت پشتیبانی امور دام، این طرح فعلا لغو شده است. 

فروش اینترنتی گوشت قرمز آغاز نشده، متوقف شد

یکی از متصدیان  یکی از سایتها در پاسخ به این سوال که چرا امکان ثبت سفارش گوشت روی وبسایت وجود ندارد، گفت: اجرای این طرح فعلا لغو شده است و ما منتظر تحویل بار از سوی شرکت پشتیبانی امور دام هستیم و هنوز سهمیه به ما اختصاص داده نشده است. 

وی افزود: قرار بود امروز به ما سهمیه داده شود که هنوز این اتفاق رخ نداده و گفته شده باید صبر کنیم و نمی دانیم که موضوع چیست.  

مسئولان این سایت، لینک مربوط به ثبت سفارش گوشت تنظیم بازاری را از روی وبسایت خود حذف کردند. قبل از حذف این لینک، صفحه مربوط به ثبت سفارش از دسترس خارج شده بود. 

پیگیری ها حاکی از آن است که وبسایت بروزرسان نیز دچار اختلال شده و شهروندان با مراجعه به این وبسایت نمی توانند اقدام به ثبت سفارش گوشت تنظیم بازاری کنند و با عبارت «فاقد برنامه تامین» مواجه می‌شوند.

منبع: مهر
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۲۳ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۴
0
0
چرا چون دیگر هیچ چیز رانمی شود سازماندهی وساماندهی کرد
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین