کد خبر: ۵۷۴۴۲۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۶

چمران: صد سال دیگر هم که منتظر اروپا باشند، به جایی نخواهند رسید!

رئیس سابق شورای شهر تهران با بیان اینکه مسئولان باید حضور حماسی مردم در راه‌پیمایی ۲۲ بهمن را قدر بنهند، تصریح کرد: مسئولان به‌جای اینکه رو به آن‌سوی آب‌ها داشته باشند و منتظر باشند که فلان وزیر خارجه و رئیس‌جمهور عهدشکن و وقیح چه می‌گوید، به این نیروی عظیم انسانی که با خلوص به صحنه آمدند، تکیه کنند.
آفتاب‌‌نیوز :
مهدی چمران، رئیس سابق شورای شهر تهران و نایب‌رئیس جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی با اشاره به راه‌پیمایی خیره‌کننده مردم ایران در ۲۲ بهمن ۹۷ گفت: تجربه ثابت کرده که هر وقت در طول تاریخ، شرایط سخت‌تری وجود داشته باشد و فشار خارجی یا داخلی بر مردم بیشتر باشد، حضور مردم در صحنه قوی‌تر و پرشورتر است؛ چرا که مردم احساس می‌کنند می‌بایست در صحنه حضور داشته باشند و با مشکلات و سختی‌ها بهتر مقابله کنند.

وی، راه‌پیمایی مردم ایران در چهل‌سالگی انقلاب را تاریخی و بی‌نظیر دانست و با اشاره به شرایط جوی نامساعد در تهران و شهرستان‌ها گفت: این در حالی بود که بیگانگان، هرچه داشتند به‌میدان آوردند تا مردم نیایند؛ امّا مردم به‌رغم همه تلاش‌های دشمن، به‌خوبی به میدان آمدند و نشان دادند انقلاب‌شان جایگاه دیگری دارند.

رئیس سابق شورای شهر تهران ادامه داد: مردم نشان دادند، با اینکه با مشکلات اقتصادی شدیدی دست‌و پنجه نرم می‌کنند؛ ناراحتی‌ها و نگرانی‌های فراوانی دارند؛ از برخی بی‌عدالتی‌های اجتماعی رنج می‌برند؛ امّا بحث انقلاب و مکتب و رهبرشان یک مسئله دیگری است که آن را با مشکلات‌شان مخلوط نمی‌کنند. حضور مردم، گویای این مسئله‌ است و برای ما بسیار ارزشمند است.

چمران با بیان اینکه مسئولان باید حضور حماسی مردم در راه‌پیمایی ۲۲ بهمن را قدر بنهند، تصریح کرد: مسئولان به‌جای اینکه رو به آن‌سوی آب‌ها داشته باشند و منتظر باشند که فلان وزیر خارجه و رئیس‌جمهور عهدشکن و وقیح چه می‌گوید، به این نیروی عظیم انسانی که با خلوص به صحنه آمدند، تکیه کنند. درواقع نه‌تنها نباید آن‌ها را فراموش کنند بلکه باید به همین‌ها تکیه کنند و در این‌صورت قطعاً موفق می‌شوند.

وی افزود: چنانچه مسئولان بخواهند به این وقت‌گذرانی‌های اروپا و نقض‌عهدها و گستاخی‌های آمریکا مشغول باشند، صد سال دیگر هم که منتظر باشند، به جایی نخواهند رسید.

منبع: فارس
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Germany
|
۲۰:۲۵ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۳
0
0
ول کن دیگه رفتی برو
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین