کد خبر: ۵۷۴۴۵۶
تاریخ انتشار : ۲۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۷:۵۱

کولاک و یخ‌زدگی محورها در انتظار مسافران هراز و فیروزکوه

فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران گفت: با توجه به برودت هوا و کولاک شدید و یخ زدگی در ارتفاعات محور های هراز و فیرزکوه، مسافران در روشنایی روز اقدام به آغاز سفر کنند.
آفتاب‌‌نیوز :
سیاوش محبی فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران دقایقی پیش در گفت‌وگو با فارس در خصوص اوضاع ترافیکی محورهای هراز، فیروزکوه، امام رضا(ع) و بزرگراه حرم حرم، اظهار داشت: در حال حاضر تردد انواع وسایل نقلیه از محور هراز و فیروزکوه عادی و روان است اما در ساعات آینده با تاریکی هوا کولاک و یخ زدگی سطح معابر در ارتفاعات این دو محور اجتناب ناپذیر است.

فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران، گفت: با توجه به وجود برف در حاشیه جاده‌های هراز و فیروزکوه و آب شدن آن در طی روز، به خصوص در ارتفاعات احتمال یخ‌زدگی محورها وجود دارد، بنابراین مسافران با تجهیزات کامل زمستان به خصوص زنجیر چرخ وارد محور‌ها شوند.

محبی با بیان اینکه حادثه خاصی در محورهای مواصلاتی شرق استان رخ نداده، افزود: آمد و شد در محور امام رضا(ع) و بزرگراه حرم به حرم روان گزارش شده و مشکلی در خصوص تردد در این دو محور وجود ندارد.

فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران، تصریح کرد: مسافران قبل از آغاز سفر از وضعیت راه‌ها مطلع و با مدیریت زمان سفر اقدام به آغاز یا پایان سفر کنند.

وی خاطرنشان کرد: همراه داشت پوشاک گرم و مواد غذایی، اطمینان از پر بودن باک بنزین، سالم بودن تجهیزات گرمایشی و فنی خودرو، الزامات اولیه سفر در فصل زمستان است که مسافران باید قبل از سفر به این موارد توجه ویژه‌ای داشته باشند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین