کد خبر: ۵۷۴۶۶۴
تاریخ انتشار : ۲۴ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۷:۱۸

ورود غیرمجاز به کشور برای اقدامات تروریستی ناکام ماند

فرمانده ناجا اعلام کرد که طی چند ماهه گذشته افرادی با هدف انجام اقدامات تروریستی به صورت غیرمجاز وارد کشور شدند که با هوشیاری و همت مرزبانان، دستگیر شدند.
آفتاب‌‌نیوز :
سردار حسین اشتری در حاشیه بازدید از مرزهای شمال شرقی کشور در پاسگاه مرزی خطایی، اظهار کرد: امروز از بیش از ۳۰۰ کیلومتر مرزهای خراسان رضوی بازدید کرده و شاهد بودم که مرزبانان و فرماندهان با صلابت، اقتدار و روحیه جهادی در حال حراست و پاسداری از مرزهای کشور عزیزمان هستند که به آنها خدا قوت عرض می‌کنیم، در سال آینده، نیروی انتظامی درصدد است با افزایش و تزریق نیرو و همچنین ارتقا تجهیزات الکترونیکی و اپتیکی در مرزهای کشور، بیش از گذشته مأموریت‌ها را با سرعت بیشتری انجام دهد.

وی با بیان اینکه طی چند ماهه گذشته، افرادی با هدف انجام اقدامات تروریستی به صورت غیرمجاز وارد کشور شدند اما با هوشیاری و همت مرزبانان، دستگیر شدند، گفت: امروز فرزندان میهن اسلامی در نیروی انتظامی برای حراست از مرزهای کشور آمادگی دارند و امنیت خوبی در سرتاسر ایران اسلامی حاکم است.

فرمانده ناجا به مشارکت خیرین امنیت ساز در ساخت و تجهیز مقرهای انتظامی اشاره و تصریح کرد: برای ساخت و تجهیز کلانتری‌ها در سراسر کشور باید از خیرین امنیت ساز دعوت شود تا بیش از گذشته به ناجا در این مقوله کمک کنند.

به گفته اشتری، نیروی انتظامی با جدیت و علاقه در حال خدمت رسانی به مردم است و افتخارش این است که سرباز ولایت و خدمتگزار مردم باشد.

اشتری موضوع امنیت را یکی از مهم‌ترین و بالاترین نعمت‌ها برشمرد و افزود: در خصوص ارتقای امنیت، جلسات کمیسیون‌های مختلف در مجلس شورای اسلامی برگزار شده است.

فرمانده ناجا ضمن قدردانی از حمایت‌های دولت و مجلس از نیروی انتظامی، تصریح کرد: با توجه به طول مرزهای کشور، حمایت‌های دولت و مجلس در مقوله انسداد مرزی و تقویت مرزبانانی و نیز تأمین اعتبارات مربوط به این حوزه باید بیش از پیش باشد.

منبع: ایسنا
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین