کد خبر: ۵۷۴۷۷۴
تاریخ انتشار : ۲۵ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۸
علاءالدین بروجردی:

سپاه انتقام می‌گیرد

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با قدرت، انتقام خون شهدای گرانقدر حادثه تروریستی سیستان را خواهد گرفت.
آفتاب‌‌نیوز :
علاءالدین بروجردی ضمن عرض تسلیت و تبریک به مناسبت شهادت نیروهای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در حادثه تروریستی سیستان و بلوچستان به خانواده معظم این شهدا، اظهار داشت: بدون تردید این یک طراحی آمریکایی، در پاسخ به حضور گسترده ملت بزرگ ایران در راهپیمایی چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی است.

نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: تروریست‌ها با این حرکت رذیلانه و زبونانه، خواستند شیرینی این موفقیت را در کام ملت ایران ترک کنند و بدون تردید سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با قدرت، انتقام خون شهدای گرانقدر را خواهد گرفت.

شایان ذکر است روز گذشته یک دستگاه اتوبوس حامل رزمندگان غیور اسلام که پس از اتمام ماموریت مرزبانی از منطقه عازم موطن خود بودند، در جاده خاش_ زاهدان توسط خودروی انتحاری تروریست‌های تکفیری هدف حمله قرار گرفت که در جریان این جنایت تروریستی تاکنون ۲۷ تن از رزمندگان غیور اسلام شهید و ۱۳ نفر مجروح شده‌اند.

منبع: فارس
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین