کد خبر: ۵۷۴۷۸۹
تاریخ انتشار : ۲۵ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۸
خون شهدای حادثه تروریستی تضمینی برای اجرای پیام رهبر انقلاب است

واکنش کریمی قدوسی به حادثه تروریستی زاهدان: این‌ها عددی نیستند/ در کمتر از 40 سال آینده منطقه را از وجود اشغال‌گران آمریکایی و آل سعود پاک خواهیم کرد

یک عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجه مجلس با اشاره به همزمانی این اتفاق با پیام گام دوم مقام معظم رهبری گفت: خون این جوانان تضمینی برای اجرای پیام رهبر معظم انقلاب است. جوانان ما در کمتر از چهل سال آینده منطقه را از وجود اشغال‌گران آمریکایی و آل سعود پاک خواهند کرد.
آفتاب‌‌نیوز :
جواد کریمی قدوسی در گفت‌وگو با ایسنا ضمن عرض تبریک و تسلیت شهادت شهدای حادثه‌ی تروریستی سیستان و بلوچستان اظهار کرد: این واقعه در زمانی و در ساعاتی اتفاق افتاد که در فضای عمومی کشور حماسه‌ی ۲۲ بهمن خلق شده و پیام گام دوم انقلاب از سوی مقام معظم رهبری صادر شده است. هنوز صدای طنین فریادهای الله اکبر، مرگ بر آمریکا، مرگ بر منافق مردم در گوش‌ها طنین انداز بوده و جوانان ما مشغول استماع گام دوم پیام انقلاب توسط رهبری بودند که این اتفاق رخ می‌دهد.

نمایند مشهد با بیان این‌که «خون این جوانان تضمینی برای اجرای پیام رهبر معظم انقلاب است» اظهار کرد: در گام اول انقلاب پیام حضرت امام خطاب به جوانان بود. امام خمینی در پاسخ به این پرسش که با یاری چه کسی می‌خواهید اهدافی که در سر دارید را پیاده کنید؟ فرمودند که سربازان من در کوچه‌ها و گهواره‌ها هستند. این امر محقق شد و نمونه آن را در ۸ سال دفاع مقدس و مدیریت انقلاب دیده‌ایم.

وی افزود: جوانان نسل دوم و این شهیدان عزیز نیز قطعاً این پیام را عملی خواهند کرد. به زودی در گام دوم انقلاب در کمتر از چهل سال دیگر این منطقه را از وجود اشغال‌گران آمریکایی، آل سعود و صهیونیست آزاد خواهد کرد. در این شهادت ضمن حزن و اندوه، بشارت بزرگی نیز نهفته است که هم‌اکنون نیز آثار آن به وضوح دیده می‌شود.

کریمی با اشاره به همزمانی این اتفاق با اجلاس ورشو گفت: این اتفاق هم‌زمان با اجلاس اراذل و اوباش و سردمداران کفر و نفاق، نتانیاهو و سناتورهای آمریکایی برای براندازی جمهوری اسلامی است. این اتفاق پیام شومی برای آن‌ها هم هست؛ چراکه به زودی سیلی بسیار محکمی از جوانان ما دریافت خواهند کرد و بزمشان به عزا تبدیل خواهد شد.

این عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجه مجلس «جیش‌الظلم» را دست پرورده آمریکا و آل سعود دانست و گفت: این گروه‌ها عددی نیستند و فقط می‌خواهد راه گم کنند. هدف اصلی برای ما آمریکایی‌ها، سعودی‌ها و صهیونیست‌ها هستند.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا کمیسیون امنیت ملی قصد بررسی و ورود به این موضوع را دارد؟ تصریح کرد: قاعده و یکی از وظایف ذاتی کمیسیون این است که به این موضوع ورود کند. همین امروز رئیس کمیسیون و هیئت رئیسه تصمیم می‌گیرند. اتفاقاً ما شنبه هم جلسه داریم. این موضوع را مورد بررسی قرار خواهیم داد. احتمالاً از ساختارها و سازمان‌های امنیتی دعوت خواهیم کرد تا گزارش دقیق را بشنویم. در صورت لزوم به منطقه خواهیم رفت و حتی از مجروحین هم بازدید خواهیم کرد. نتایج آن را کمیسیون به اطلاع مردم خواهد رساند.

کریمی قدوسی در پایان گفت: دشمن با این کار چند هدف را دنبال می‌کند یک هدفش این است که اینگونه وانمود کند که دستگاه‌های اطلاعاتی و امنیتی توان مقابله با این حرکات تروریستی را ندارند در حالی که سربازان ما بسیاری از حملات این دستگاه‌های شرارت در نطفه خفه کرده‌اند. اگر یک مورد این‌گونه هم پیش می‌آید با برخورد قاطع مدت‌ها در کما فرو برده خواهند شد و اجازه حرکت به آن‌ها نخواهیم داد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین