کد خبر: ۵۷۴۸۲۵
تاریخ انتشار : ۲۶ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۲:۳۵

رئیس بسیج: انقلاب اسلامی آینه تمام نمای اسلام است/ انقلاب مراسم آشتی‌کنان بود

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه انقلاب اسلامی آینه تمام نمای اسلام است، گفت: دشمن نمی‌خواهد حیات انقلاب استمرار داشته باشد.
آفتاب‌‌نیوز :
سردار غلامحسین غیب‌پرور در یادواره 22 شهید روستای «سربندان» از توابع بخش مرکزی شهرستان دماوند اظهار کرد: آن مطلبی که در مجلس مربوط شهدا باید گفته شود، چیزی غیر از آرمان و خواسته شهدا نیست.

وی افزود: قدر مسلم اگر به اذن خداوند متعال شهیدان لب بگشایند و ما با این گوش دنیایی بتوانیم طنین صدای شهیدان را بشنویم، آنان چیزی که از ما مطالبه می‌کنند، باقی ماندن در مسیر انقلاب اسلامی است.

انقلاب باعث احیای مجدد اسلام شد/ انقلاب اسلامی مراسم آشتی‌کنان بود

رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور گفت: انقلاب باعث احیای مجدد اسلام شد، امام بزرگوار مجد اسلام، محی‌الدین و آن انسان برجسته‌ای است که یک بار دیگر بعد از گذشت قرن‌های متمادی بشریت امروز را با خداوند آشتی داد؛ انقلاب اسلامی را گوناگون می‌توان تعریف کرد، اما یکی از تعاریفی که ساده و روان است و اگر بپرسند که انقلاب اسلامی چه ماجرا و رخدادی بود، خواهیم گفت که انقلاب اسلامی مراسم آشتی‌کنان بود.

غیب‌پرور تصریح کرد: انسانی که از دین خداوند هر روز فاصله می‌گرفت، مسلمان و اهل نماز بودند، اما در رفتارهای اجتماعی و شئونات زندگی اسلام جایی نداشت؛ امام راحل یک تلنگر محکم به بشریت امروز زد و همگان را متوجه یک نقطه کانونی فرمودند که آن نقطه کانونی مبدأ هستی‌بخش است.

وی بیان کرد: انقلاب اسلامی نه تنها ایران را، بلکه نوع بشر را مجدداً به توحید فراخوانی کرد و این کار امام راحل بود؛ از آن جایی که خلقت همه انسان‌ها خداجوی است، مردم به انقلاب امام روی آوردند.

فهم انقلاب اسلامی چرایی دشمنی نظام استکبار را بیان می‌کند/ تجلی تمام‌نمای دین خداوند در وجود سیدالشهدا (ع) است

رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور ادامه داد: اگر سؤال کنند که چرا مردم به انقلاب امام روی خوش نشان دادند، خواهیم گفت که فلسفه انقلاب اسلامی پاسخ این سؤال است؛ انقلاب امام بزرگوار ما، همگی را متوجه خداوند متعال، اسلام و اهل‌بیت (ع) کرد که تجلی تمام‌نمای دین خداوند در وجود حضرت سیدالشهدا (ع) است.

غیب‌پرور خاطرنشان کرد: از لسان مبارک امام شنیدیم که حضرت سیدالشهدا (ع) مذهب را بیمه کردند؛ دنیا این انقلاب را تحمل نکرد و از آغازین روزهای پیروزی انقلاب دشمنی، پشت دشمنی ایجاد کردند؛ بیانیه مبارک مقام معظم رهبری منتشر شد و همه ما موظف هستیم که هم بخوانیم و هم خوب پخش کنیم.

وی افزود: مگر انقلاب اسلامی ما چه شاخصه‌ای دارد که رهبر معظم انقلاب مطالبه می‌کند و آدرس می‌دهد که مردم بروید و حداقل سه انقلاب را نگاه کنید و ببینید که انقلاب شما چه بود و امروز ما در کجای کار قرار داریم و اساساً فهم انقلاب اسلامی چرایی دشمنی نظام استکبار را بیان می‌کند.

دشمن نمی‌خواهد حیات انقلاب استمرار داشته باشد/ امام تندیس تمام‌نمای مقاومت دینی و اسلامی بود

رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور با بیان اینکه چرا آنها نمی‌‌خواهند ما را تحمل کنند و حیات انقلاب اسلامی را نمی‌‌خواهند استمرار داشته باشد، چرایی این موارد کجاست؟، گفت: این سؤالات را باید در مشخصه‌های انقلاب اسلامی جست‌وجو کرد؛ فرق انقلاب ما با سایر انقلاب‌ها در سه مطلب مهم قرار دارد؛ یک انقلاب ما توسط یک مرد الهی رهبری و مهندسی و طراحی شد و تداوم این رهبری نیز به دست یک مرد الهی، عبد صالح خداوند و کسانی که بر مسند امامت و امت تکیه کرده، شخصیتی دانا، متجهد، توانمند و تقوای الهی است.

غیب‌پرور تصریح کرد: مقام معظم رهبری تمام سلول سلول خود را وقف اسلام کرده است؛ شخصیت‌های سیاسی دنیا از ترجمان شخصیت رهبری فرزانه انقلاب در تعجب و متحیر هستند؛ ما وقتی که می‌خواهیم امام و رهبر معظم انقلاب را به لحاظ دینی و اعتقادی نگاه کنیم به یک نقطه مشترک می‌رسیم که هدایت آنها از جنس هدایت دنیوی نیست.

وی بیان کرد: امام تندیس تمام‌نمای مقاومت دینی و اسلامی بود و لبان مبارکش به آرامی به حرکت در می‌آمد و ما به ازای هر جمله امام، فوج فوج جوانان از اقصی نقاط کشور در دفاع از اسلام حرکت می‌کردند؛ آیا شهدا و رزمندگان ما در معرض تردید واقع شدند یا ترسیدند؟ یک لحظه شهیدان و جانبازان در راهی که انتخاب کردند، تردید نکردند.

دشمن می‌خواهد مکتب، قرآن و اسلام نباشد/ حذف دین از جوانان اولویت دشمن است

رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور با اشاره به اینکه تاریخ همچنان نتوانسته تا واقعه عاشورا را هضم کند، خاطرنشان کرد: معتقد هستم که هاضمه تاریخ ماجرای عاشورا را نتوانسته هضم کند؛ آیا باور کنیم که چنین جنایاتی اتفاق افتاده؟، این عشق و ایثار و همراهی مردم مربوط به دوران دفاع مقدس نیست و خداوند می‌‌خواست که بیش از سه دهه از آن ایام بگذرد و هزاران کیلومتر آن‌‌طرف‌تر یک جبهه‌ دفاع از اسلام دوباره تشکیل شود که جوانان برای رفتن به حلب، دیرالزور و دمشق از یکدیگر سبقت بگیرند.

غیب‌پرور گفت: دشمن می‌خواهد مکتب، قرآن و اسلام نباشد و آنها می‌گویند اگر می‌خواهید مسلمان باشید، اما اسلام از نوع عربستان؛ امام بزرگوار اسلام ناب محمدی (ص) را به ما یاد دادند؛ اینکه دشمن دین جوانان را بگیرد، یک اولویت است و عاشق و چشم ابروی ماست که بهره‌مندی از فضای مجازی را ارزان کرده است؟

وی اضافه کرد: در مجالس شهدا از انقلاب باید گفت و امروز این انقلاب 40 ساله شده است؛ مردم حضور باشکوهی در راهپیمایی 22 بهمن در شهرهای مختلف داشتند و مردمی که زیرفشار هستند و از گرانی رنج می‌برند و از بیکاری جوانان دلخورند، تورم را نمی‌توانند درک کنند و خسته شده‌‌اند، اما حساب این مشکلات را از اصل انقلاب جدا کردند و انقلاب اسلامی آینه تمام نمای اسلام است.

منبع: فارس
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین