کد خبر: ۵۷۵۰۵۷
تاریخ انتشار : ۲۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۸:۲۲

ماجرای گم‌شدن گوسفندهای وارداتی در فرودگاه امام چیست؟

سرپرست شرکت شهر فرودگاهی امام درباره اختلاف آمار دو نهاد درباره ورود دام زنده از فرودگاه امام گفت: احتمالا وزارت جهاد کشاورزی و شرکت امور پشتیبانی دام با احتساب ورود دام از سایر مبادی این آمار را اعلام کرده‌اند و همان 1073 دام از فرودگاه امام وارد شده است.
آفتاب‌‌نیوز :
علی رستمی در گفت وگو با ایلنا درباره اختلاف آمار شرکت شهر فرودگاهی امام و شرکت امور پشتیبانی دام در ورود دام های زنده از فرودگاه امام گفت: متولی این موضوع وزارت جهاد کشاورزی است و بهتر است که این نهاد در این باره پاسخ دهد اما آماری که از تعداد ورود دام زنده از سوی شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی اعلام شد، صحیح است و 1073 راس گوسفند از این مبدأ وارد شد.

وی افزود: احتمالا وزارت جهاد کشاورزی  و شرکت امور پشتیبانی دام با احتساب ورود دام از سایر مبادی این آمار را اعلام کرده است و همان 1073 دام از فرودگاه امام وارد شده است.

سرپرست شرکت شهر فرودگاهی امام همچنین درباره زمان افتتاح ترمینال سلام گفت: در روزهای آینده جلساتی برگزار خواهد شد تا برای تعیین زمان دقیق ترمینال سلام به جمع بندی برسیم و هنوز مشخص نیست که می‌توان از این ترمینال جدید برای انجام سفرهای نوروزی استفاده کرد.

رستمی با بیان اینکه تست سرد در ترمینال سلام در حال انجام است، گفت: پس از انجام تست سرد، عملیات تست گرم آغاز خواهد شد تا این مجموعه آماده افتتاح شود.

وی تاکید کرد: همزمان با افتتاح ترمینال سلام برخی از پروازهای داخلی به این ترمینال منتقل خواهد شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین