کد خبر: ۵۷۵۲۹۳
تاریخ انتشار : ۲۸ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۴

جوان پدرکش از قصاص نجات یافت/پدرم مقدار زیادی شیشه مصرف کرده بود و می خواست مرا خفه کند

پسرجوانی که در یک درگیری خونین پدرش را در خانه‌ای حوالی تهران به قتل رسانده بود، صبح دیروز در شعبه دوم دادگاه کیفری استان محاکمه شد.
آفتاب‌‌نیوز :
علی متهم 22 ساله درهمان بازجویی‌های ابتدایی اتهام قتل محمود 52 ساله را پذیرفت اما ادعا کرد تنها برای دفاع از خودش ناچار به این کار شده است.

در ابتدای جلسه نماینده دادستان متن کیفرخواست را خواند سپس اولیای دم از قصاص متهم چشم پوشی کردند.

همسر مقتول گفت: شوهرم اعتیاد داشت همه درآمدش را صرف خرید مواد مخدر می‌کرد و پسرم علی - متهم - هزینه زندگی من و دخترم را تأمین می‌کرد. روز حادثه هم همسرم پس از مصرف افراطی شیشه به جان پسرم افتاد و او را بشدت کتک زد. پسرم فقط برای دفاع از خودش با چاقو ضربه‌ای به پای پدرش زد، برای همین هم ما اطمینان داریم که عمدی در کار نبوده و او را بخشیده‌ایم.در ادامه متهم درباره روز حادثه به قاضی زالی گفت: آن روز پدرم مقداری زیادی شیشه مصرف کرده و کنترل رفتارش را از دست داده بود . من را مورد ضرب و جرح قرار داد و در آخر هم قصد داشت با گذاشتن پایش بر گلویم خفه‌ام کند که برای نجات جانم با چاقوضربه‌ای به ران پای او زدم تا خودم را رها کنم اما فکر نمی‌کردم آن ضربه باعث مرگ او شود.

قاضی زالی از متهم پرسید: اگر تو قصد کشتن پدرت را نداشتی چرا پس از زدن ضربه به او کمک نکردی؟متهم جوان در پاسخ گفت: نمی‌دانستم ضربه‌ای که به پایش زدم باعث مرگ او می‌شود.پس از پایان اظهارات متهم، قضات برای صدور حکم وارد شور شدند.

منبع: ایران
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین