کد خبر: ۵۷۵۴۱۶
تاریخ انتشار : ۲۸ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۸:۳۷

بارش برف و باران در محورهای مواصلاتی مازندران

مسئول مدیریت راه‌های مازندران از روان بودن تردد در محورهای مواصلاتی خبر داد و گفت: در این محورها، بارش به صورت برف یا باران است.
آفتاب‌‌نیوز :
محسن هاشمی در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به وضعیت محورها و راه‌های مواصلاتی این استان، اظهار کرد: در حال حاضر ترافیک در سطح محورهای مواصلاتی مازندران روان گزارش شده است.

وی با بیان شرایط جوی در محورهای مواصلاتی مازندران، خاطرنشان کرد: در محور گدوک بارش برف و در ورسک بارش باران گزارش شده است. هم‌چنین در محور هراز محدوده امامزاده هاشم تا لاسم بارش برف و در محور کندوان از محدوده هزار چم بارش برف و از پل دزبن تا بارش و در محور کناره در مناطق غربی نیز بارش به صورت باران است.

وی در خصوص محدودیت ترافیکی در محورهای مواصلاتی گفت: در محور کندوان از شنبه تا سه شنبه هر شب از ساعت ۲۱ تا ۵ صبح به دلیل تعمیرات تونل امیرکبیر مسدود است.

مسئول مدیریت راه‌های مازندران افزود: محدودیت در محور هراز که به دلیل ایمن سازی پل از ششم آذر آغاز شده بود تا ۳۰ بهمن ادامه دارد.

هاشمی با بیان اینکه سایر محورهای مواصلاتی باز و تردد جریان دارد از مسافران خواست در محورهای مواصلاتی با زنجیر چرخ حرکت کنند.


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین