کد خبر: ۵۷۵۴۱۸
تاریخ انتشار : ۲۸ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۸:۵۵

قیمت دلار و سکه در بازار امروز چقدر افزایش یافت؟+ جدول

امروز در بازار تهران قیمت سکه طرح جدید بدون تغییر نسبت به روز گذشته، 4 میلیون و 330 هزار تومان و دلار با 260 تومان رشد قیمت 12360 تومان داد و ستد شد.
آفتاب‌‌نیوز :
در معاملات امروز بازار تهران بهای انواع ارز رشد کرد. دلار با 260 تومان رشد 12360 تومان، یورو با رشد 160 تومانی 14060 تومان و درهم با 71 تومان افزایش 3366 تومان فروخته شد.

همچنین سکه طرح جدید بدون تغییر نسبت به روز گذشته 4 میلیون و 330 هزار تومان، سکه طرح قدیم با رشد 40 هزار تومانی 4 میلیون و 183 هزار تومان، نیم سکه همانند روز گذشته 2 میلیون و 344 هزار تومان، ربع سکه با 10 هزار تومان رشد یک میلیون و 443 هزار تومان، سکه گرمی با 10 هزار تومان افزایش 760 هزار تومان و هر گرم طلای 18 عیار با رشد 10 هزار و 620 تومانی 396 هزار و 170 تومان فروخته شد.

رشد قیمت دلار و سکه+ جدول

ارز مسافرتی هم‌قیمت بازار شد

در روزهای اخیر قیمت ارز در بازار آزاد تا حدی افزایشی پیش رفته است و با توجه به این‌که معمولاً قیمت ارز در بانک‌ها و به ویژه ارز مسافرتی از نرخ بازار آزاد تبعیت می‌کند، در این قیمت‌ها نیز رشد مشهود است. بر این اساس بانک‌ها امروز و تا لحظه ارسال این گزارش، ارز مسافرتی را برای هر یورو ۱۴ هزار و ۲۱۰ تومان قیمت‌گذاری کردند که در بازار آزاد نیز یورو تا همین حد معامله شده است.

ارز مسافرتی برای کشورهای همسایه و مشترک‌المنافع برای هر نفر ۵۰۰ یورو و در سایر کشورها حدود ۱۰۰۰ یورو است. اما قیمتی که بانک‌ها امروز ارز را از مشتریان خریداری کرده‌اند، برای دلار حدود ۱۲ هزار و ۲۰ تومان و یورو ۱۳ هزار و ۵۷۵ تومان بوده است.

بر اساس معاملات انجام شده در صرافی‌های مجاز نیز نرخ خرید هر اسکناس دلار آمریکا ۱۲ هزار و ۲۰۰ تومان و نرخ فروش آن ۱۲ هزار و ۲۵۰ تومان است. همچنین نرخ خرید هر اسکناس یورو ۱۳ هزار و ۸۵۰ تومان و نرخ فروش آن ۱۳ هزار و ۹۵۰ تومان اعلام شده است.
منبع: خبرگزاری فارس و ایسنا
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین