کد خبر: ۵۷۵۵۷۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۹ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۹

واکنش بسیج ورزشکاران به روبرو نشدن جودوکار ایرانی با جودوکار اسرائیلی: امیدوارم اسراییل تا المپیک نابود شود تا خیال همه راحت شود

همه ورزشکاران ما که بخاطر دفاع از ملت مظلوم فلسطین و آرمان‌های امام (ره) از رویارویی با رژیم کودک کش صهیونیستی خودداری می‌کنند باید مورد تجلیل قرار گیرند و این موضوع باید مورد توجه همه مسئولان ورزش قرار گیرد.
آفتاب‌‌نیوز :
رییس سازمان بسیج ورزشکاران با تمجید از اقدام سعید ملایی به خاطر باخت و حاضر نشدن مقابل نماینده رژیم صهیونیستی در رقابت‌های گرند اسلم پاریس گفت: امیدوارم اسراییل تا المپیک بعدی نابود شود تا خیال همه راحت شود.

سعید ملایی جودوکار وزن ۸۱- کیلوگرم تیم ملی و دارنده مدال طلای جهان در رقابت‌های گرنداسلم پاریس که هفته گذشته برگزار شد، بخاطر روبرو نشدن با جودوکاری از رژیم صهیونیستی برابر حریف گمنام خود از قزاقستان عمداً شکست خورد و در شرایطی که بخت نخست رسیدن به مدال طلای این رقابت‌ها بود در نهایت با این شکست به مدال برنز رسید. این اتفاق برای سومین مرتبه طی ماه‌های اخیر برای این جودوکار تیم ملی رخ داد.

ملایی اخیراً در مصاحبه‌ای با گلایه از مسئولان ورزش گفته بود که "هیچکدام از مسئولان ورزش کشور در این چند روز هیچ‌گونه تماسی با من نداشته‌اند. اگر این بی‌توجهی‌ها ادامه داشته باشد. پیشنهادهای زیادی از کشورهای آسیای میانه و اروپا دارم و امکان دارد قید جودوی ایران را بزنم و برای کشوری دیگر مبارزه کنم".

در همین رابطه، سردار داود آذرنوش رئیس سازمان بسیج ورزشکاران در گفت‌وگو با ایسنا، اظهارکرد: بنده در زمانی که سعید ملایی قهرمان پرافتخار کشورمان به ایران بازگشت در تهران نبودم و گرنه حتماً به استقبال او می‌رفتم. همه ورزشکاران ما که بخاطر دفاع از ملت مظلوم فلسطین و آرمان‌های امام (ره) از رویارویی با رژیم کودک کش صهیونیستی خودداری می‌کنند باید مورد تجلیل قرار گیرند و این موضوع باید مورد توجه همه مسئولان ورزش قرار گیرد.

رئیس سازمان بسیج ورزشکاران افزود: ملایی بخت اول رسیدن به مدال طلای این رقابت‌ها بود و این بار نیز مانند مرتبه‌های قبل پای آرمان‌های نظام ایستاد و حاضر به مبارزه با نماینده این رژیم کودک کش نشد. صبح نیز با درخشان در همین مورد صحبت کردم و قصد داریم هم از سعید ملایی و هم آرین غلامی در شطرنج بزودی طی مراسمی تجلیل کنیم. مراسم سالیانه ما نیز سال آینده برگزار می‌شود و قطعاً این ورزشکاران مورد تجلیل قرار می‌گیرند. با مسئولان وزارت ورزش نیز در این باره صحبت می‌کنم و مطمئناً آن‌ها نیز برای تجلیل از این اقدام ارزشمند ملایی از او تقدیر خواهند کرد.

وی با ارزشمند دانستن این اقدام سعید ملایی در روبرو نشدن با جودوکار اسرائیلی گفت: ما باید با ورزشکارانی که صاحب ملت، دولت و جغرافیای سیاسی مستقل هستند مبارزه کنیم نه رژیم کودک کش اسرائیل که کشور دیگری را غصب کرده و اساساً هویت یک کشور را در هیچ زمینه‌ای ندارد. بنابراین پشت این موضوع فلسفه محکمی قرار دارد و ما هیچ‌گاه رژیم صهیونیستی را به عنوان یک کشور نمی‌شناسیم. مالزی نیز چندی پیش اجازه نداد ورزشکاران اسرائیل در رقابت‌های شنا حضور پیدا کنند و محکم نیز پای این موضوع ایستاد. این موضوع خطر قرمز نظام است و ورزشکاران ایران یا نمایندگان ایران در حوزه‌های دیگر غیر از ورزش نیز هیچ‌گونه مراوده‌ای با این رژیم نخواهند داشت. این یک بحث منطقی و عقلانی و دارای پایه و بنیانی محکم و عقلانی است.

آذرنوش در پایان درباره نگرانی‌ها از احتمال اینکه سعید ملایی در المپیک نیز در گروه جودوکار رژیم صهیونیستی قرار بگیرد، گفت: به هر حال موضوع رژیم صهیونیستی خط قرمز نظام است و در طول ۴۰ سال گذشته نیز ورزشکاران ما در همه رویدادها از جمله المپیک پای آرمان‌های نظام محکم ایستادند و حاضر به رویارویی با ورزشکاران این رژیم نشدند. امیدوارم تا المپیک ۲۰۲۰ توکیو نیز اسرائیل از صفحه روزگار محو و نابود گردد تا خیال همه راحت شود.

منبع: ایسنا
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Oman
|
۱۸:۵۱ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۹
1
1
جالبه که فلسطینیها از مسابقه با ایرانیها خودداری می کنند و ایرانیها از مسابقه با اسراییلیها. چه سیاست غریبی است داریم این روزها
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین