کد خبر: ۵۷۵۷۶۶
تاریخ انتشار : ۳۰ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۳

آخرین نرخ خرید دلار در بانک‌ها و صرافی‌ها

امروز (۳۰ بهمن) قیمت هر یورو مسافرتی بدون احتساب کارمزد از قیمت فروش یورو در صرافی‌ها بالاتر رفت؛ این در حالی است که با احتساب کارمزد، قیمت این ارز در بانک‌ها رقم قابل توجهی بیشتر از بازار آزاد است.
آفتاب‌‌نیوز :
بانک مرکزی از نیمه نخست امسال به بانک‌ها مجوز داده که نسبت به خرید ارز از مردم اقدام کنند که البته نرخ خرید ارز در بانک‌ها ابتدا تفاوت چشم‌گیری با بازار آزاد داشت اما به تدریج با افزایش نرخ در بانک‌ها، این فاصله کاهش یافت.

در همین راستا، شعب ارزی بانک‌ها امروز هر دلار آمریکا را ۱۲ هزار و ۴۳۱ تومان و هر یورو را ۱۴ هزار و ۴۲ تومان از مردم می‌خرند.

همچنین قیمت خرید پوند انگلیس در بانک‌ها امروز ۱۶ هزار و ۳۵ تومان است.

قیمت ارز در صرافی‌ها

از سوی دیگر، امروز قیمت خرید هر دلار آمریکا در صرافی‌های مجاز ۱۲ هزار و ۷۰۰ تومان و قیمت فروش آن، ۱۲ هزار و ۸۰۰ تومان است.

این صرافی‌ها همچنین هر یورو را به قیمت ۱۴ هزار و ۶۰۰ تومان خریده و ۱۴ هزار و ۷۰۰ تومان می‌فروشند.

شعب ارزی بانک‌های عامل نیز در صورت تکمیل بودن مدارک مسافران، تا سقف ۵۰۰ یورو برای کشورهای همسایه و مشترک‌المنافع و تا سقف ۱۰۰۰ بورو برای سایر کشورها پرداخت می‌کنند که نرخ این ارز امروز ۱۴ هزار و ۷۴۸ تومان است که با احتساب کارمزد به حدود ۱۵ هزار تومان می‌رسد.

نکته جالب اینجاست که قیمت ارز مسافرتی بدون کارمزد امروز از قیمت فروش هر یورو در بازار آزاد بیشتر است که با احتساب کارمزد، انی اختلاف قابل توجه است.

منبع: ایسنا
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین