کد خبر: ۵۷۶۰۴۸
تاریخ انتشار : ۰۱ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۱:۴۹

بازیکنان استقلال بعد از پیروزی مقابل پارس جنوبی چه گفتند؟

مدافع استقلال به اظهارات گزارشگر دیدار تیمش برابر پارس جنوبی اعتراض کرد.
آفتاب‌‌نیوز :
پژمان منتظری مدافع استقلال پس از پیروزی دو گله تیمش برابر پارس جنوبی عنوان کرد: بازی بدی نبود و در نیمه اول خوب بودیم. در نیمه دوم بازی را شل گرفتیم.

منتظری درباره صحبت‌های سیانکی درباره الله‌یار صیادمنش مبنی بر این که او راهش را اشتباه می‌رود، گفت: این گزارشگر توضیحی درباره حرف هایش بدهد. درباره من اگر صحبتی می‌کند، ایرادی ندارد اما الله‌یار صیادمنش در این سن در باشگاه استقلال که بزرگترین باشگاه ایران است بازی می‌کند. آیا صیادمنش باید به باشگاه دیگری می‌رفت که او خوشش می‌آمد؟

منتظری درباره داوری گفت: من سعی کردم هواداران را آرام کنم و عادت ندارم به داور اعتراض کنم. در آن لحظه از بازی باید با داور صحبت می‌کردم و وظیفه‌ام این را حکم می‌کرد. البته داور هم صلاح دانست به من کارت زرد نشان بدهد اما من فکر می‌کنم باید در آن لحظه با داور حرف می‌زدم.

کاپیتان دوم استقلال درباره صحنه مشکوکی در محوطه جریمه استقلال رخ داده بود، توضیح داد: من در آن صحنه که منظور شماست، دستم روی سینه‌ام بود و نمی‌دانم این خطای هند است یا نه.

حمتی: چشمی و منتظری حقیقت را گفته بودند/ داور با لحن بد جواب بازیکنان را می‌داد

 سید مهدی رحمتی درباره اعتراض شدید هر دو تیم به عملکرد داور گفت: هر چقدر درباره داوری صحبت کنیم، برخی حساس‌تر می‌شوند. به داوران گفته بودند که چون اعتراض زیاد شده، وقتی به طرف شما می آیند عکس العمل نشان دهید. من سالیان سال است که کاپیتان هستم. زیاد هم به داور اعتراض نکردم اما فکر می‌کنم این طرز برخورد داور خوب نیست که با لحن بدی جواب بازیکن را بدهد. من هم از اینکه همه به سمت داور هجوم می‌برند، راضی نیستم.

وی ادامه داد: شرایط به گونه‌ای است که برخی فکر می‌کنند هر چه با تعداد بیشتر به سمت داور حمله ببرند، شرایط بهتر می‌شود. بازیکنان ما باید صبور باشند. اما به شخصه لحن صحبت داور امروز را نمی‌پسندم.

دروازه‌بان و کاپیتان استقلال درباره پیروزی تیمش گفت: در وهله نخست باید به هواداران تبریک بگویم. ما تلاش کردیم که بازی را ببریم. بازی خوب بود و موقعیت های زیادی داشتیم. از موقعیت‌ها استفاده نکردیم که در لحظات آخر حریف با استفاده از توپ‌های بلند ما را تحت فشار قرار داد.

رحمتی درباره احتمال اعتصاب بازیکنان تیمش و شرکت نکردن در تمرین گفت: این خبر از کجا منتشر شده است؟ نام آن فرد را بگویید. خود شما در دهن بازیکن حرف می‌گذارید تا به تیتر دلخواه‌تان برسید. باید منبع این موضوع مشخص شود که من نسبت به آن پاسخ بدهم.

کاپیتان استقلال درباره حواله نقدی باشگاه به بازیکنان تیمش به عنوان بخشی از طلب قرادادهای این فصل و اظهارات منتظری و چشمی در این باره خاطرنشان کرد: قبل از این بازی منتظری و چشمی صحبت کردند و کاملاً حق داشتند. قرار بود دیروز صحبت کنم اما به خواسته سرمربی تیم که گفت قبل از بازی آرامش را حفظ کنیم، صحبت نکردم اما بازیکنان حقایق را گفتند. ما از دیروز به استادیوم نفت رفتیم. امیدوارم شرایط ما روز به روز بهتر شود. منتظری و چشمی حقیقت را گفته بودند.

نورافکن: باید همه بازی‌ها را ببریم و به صدر جدول برسیم

امید نورافکن بعد از پیروزی تیمش مقابل استقلال گفت: باید هفته به هفته بهترین نتیجه را بگیریم تا بازی مقابل تراکتورسازی را جبران کنیم.

بازیکن جدید استقلال گفت: ۱۲ هفته تا پایان لیگ برتر مانده است. باید با تمام تمرکز بازی کنیم تا تمام امتیازات را بگیریم و به صدر جدول صعود کنیم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا تیمش می‌تواند فاصله تا صدر جدول را جبران کند، یادآور شد: مطمئنا اگر بتوانیم تمام بازی‌ها را ببریم‌، می‌توانیم در رتبه اول باشیم و همچنین باید لیگ قهرمانان آسیا برابر تیم‌های خوب که بازیکنان گران قیمت خارجی دارند، بهترین عملکرد را داشته باشیم. ما در گروه خیلی سختی قرار داریم. می‌توانیم از گروه‌مان صعود کنیم.

مدافع چپ استقلال در واکنش به اینکه دوست دارد فصل بعد هم در استقلال باشد تاکید کرد: هر بازیکنی آرزو دارد در استقلال بازی کند. من هم از این قاعده مستثنی نیستم.

نورافکن درباره کارت زردهای بی مورد بازیکنان این تیم به خاطر اعتراض به داور گفت: این موضوع می‌تواند ما را اذیت کند. در بازی با تبریز دو بازیکن خودمان را نداشتیم که به تیم ما ضربه زد و نتوانستیم نتیجه لازم را کسب کنیم. به خاطر جبران شکست مقابل تراکتورسازی باید تمام بازی ها را ببریم.

تیموری: پاتوسی نیاز به تعریف ندارد

میثم تیموری، بازیکن استقلال درباره بازی تیمش مقابل پارس جنوبی و کسب سه امتیاز در دیدار خانگی گفت: پارس جنوبی تیم خوبی بود اما استقلال بهتر از این تیم بازی کرد و سه امتیاز خوب را در ورزشگاه آزادی به دست آورد.

او با اشاره به بازی تیمش مقابل تراکتورسازی افزود: آن بازی هم ۵۰ – ۵۰ بود و ما باختیم. الان تیم ما بهتر شده است.

مدافع چپ استقلال در واکنش به این سوال که چه زمانی آماده بازی برای تیمش می‌شود، تاکید کرد: من خیلی وقت است که آماده هستم. فوتبالیست حرفه‌ای هستم و هر زمان که مربی اعلام نیاز کند، می‌توانم بازی کنم.

تیموری درباره بازی خوب آیاندا پاتوسی در بدو ورود به استقلال، گفت: پاتوسی خوب بود و دو گل زد. نیازی به تعریف ندارد.

وی درباره وضعیت زمنی چمن تیمش نیز یادآور شد: از دیروز به تهرانسر رفتیم و وضعیت زمین تمرین خوب است.

بازیکن استقلال درباره کم شدن فاصله این تیم تا صدر جدول نیز گفت: امیدواریم فاصله تا صدر جدول کم شود.

منبع: ایسنا
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین