کد خبر: ۵۷۶۰۵۲
تاریخ انتشار : ۰۱ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۲:۱۰

تارتار: روی اشتباهات خودمان گل خوردیم/ پسرم مثل من نمی‌شود

سرمربی پارس جنوبی جم می‌گوید گل‌های استقلال روی اشتباهات فردی بازیکنان این تیم بود.
آفتاب‌‌نیوز :
مهدی تارتار درباره باخت تیمش مقابل استقلال گفت: بازی دو نیمه متفاوت داشت. در نیمه اول استقلال به خاطر باخت هفته قبل با انگیزه بازی کرد و به زودی به گل نرسید.

او درباره گل‌های استقلال از روی ارسال از جناحین گفت: این  گل‌ها روی اشتباهات ما بود. ما اشتباه کردیم و فکر نمی‌کردیم گل بخوریم. در نیمه دوم بهتر کار کردیم. در ضد حملات دو موقعیت خوب نصیب استقلال شد که رحمان احمدی به خوبی جلوی حملات این تیم را گرفت.

سرمربی پارس جنوبی با تشکر از هواداران افزود: شرمنده هواداران شدیم که این مسیر را تا آزادی طی کردند. به بازیکنان، کادرفنی و هواداران استقلال هم تبریک می‌گویم.

تارتار درباره استفاده از پسرش در ترکیب پارس جنوبی گفت: پسرم مصدومیتی دارد که فعلا نمی‌تواند تیم را همراهی کند.

او همچنین در واکنش به اینکه  فکر می‌کند پسرش پایش جای پای او بگذارد، گفت: فکر نمی‌کنم او مانند من شود.

مهدی تارتار در نشست خبری پس از این دیدار هم گفت: بازی دو نیمه متفاوت داشت و ما در ابتدای نیمه اول با گل زودهنگام غافلگیر شدیم و برنامه ما به هم ریخت و سپس گل دوم را دریافت کردیم. استقلال محکوم به برد بود و ما در نیمه دوم بهتر بودیم و می توانستیم به گل برسیم. استقلال در چند ضد حمله خطرناک ظاهر شد اما احمدی خوب عمل کرد و ما را در بازی نگه داشت. به استقلالی ها برای این برد تبریک می گویم و از هواداران که شب گذشته راه افتادند و امروز رسیدند عذر خواهی می کنم و امیدوارم در آینده بهتر عمل کنیم.

وی درباره مسائل مالی تیمش گفت: هفته گذشتم گفتم به احترام هواداران تا انتهای فصل راجع به مشکلات مالی صحبت نمی‌کنم اما می‌دانم مسئولان به فکر برطرف کردن مشکلات هستند.

تارتار در پاسخ به این سوال که چرا خط دفاعش کند بوده است، گفت: نظر شما قابل احترام است. خط دفاعی ما هر چند دو گل دریافت کرد اما تا قبل از این جز 6-7 دفاع برتر لیگ بود و گل های زیادی نخورده بودیم. استقلال خریدهای زیادی داشت و نفرات خوبی جذب کرد. هزینه این تیم قابل قیاس با ما نیست و یک یا دو بازیکن این تیم، بودجه کل تیم ما است.

وی در ادامه در واکنش به این صحبت که تیمش فجر سپاسی جدید هستید، گفت: تیم ما اینگونه هم نیست. برخی تیم ها مانند ما برای ماندن در لیگ هزینه می کنند و برخی تیم ها مانند استقلال، پرسپولیس، سپاهان و تراکتور برای قهرمانی هزینه می‌کنند.

سرمربی پارس جنوبی در پایان درباره آینده خود در این باشگاه و احتمال جدایی در پایان فصل، اضافه کرد: تمام تمرکز من روی تیم است. ما هواداران خوبی داریم و به عشق آنها چیزی نمی‌گوییم تا فصل تمام شود.

نوری: نه پنالتی درست بود نه گل دوم استقلال

محمد نوری کاپیتان تیم فوتبال پارس جنوبی پس از شکست برابر استقلال گفت: بازی خوبی بود اما در نیمه دوم بهتر بازی کردیم. داوری هم اشتباهاتی داشت اما به تیم استقلال بابت این پیروزی تبریک می‌گویم.

وی افزود: آن‌ها بازیکنان خوبی دارند و بهتر عملکردند. امیدوارم در بازی‌های بعدی تلاش‌مان بیشتر شود و با ۳ امتیاز زمین را ترک کنیم.

نوری درباره داوری گفت: داور در صحنه پنالتی اشتباه کرد. گل دوم هم کرنر نبود و داور در نیمه دوم بهتر شد. او در نیمه اول احساسی سوت می‌زد و فکر می‌کنم در ۴۵ دقیقه دوم عملکرد بهتری داشت.

او درباره جلسه‌ای که با مدیران تیمش داشته گفت: جلسه در رابطه با مشکلاتمالی بود. امیدوارم مسئولین به این تیم مردمی کمک کند. آقای رضاییان به تنهایی نمی‌تواند کاری انجام دهد.

مدیرعامل پارس جنوبی: بیانیه تیم‌ها به داوران فشار می‌آورد

بهرام رضاییان بعد از شکست دو بر صفر تیمش مقابل استقلال گفت: طبیعی بود که استقلال در آزادی به دنبال برد باشد. گل به خودی اول بازی فشار زیادی به تیم ما وارد کرد و نتوانستیم در نیمه دوم هم به گل برسیم و موفق شویم.

او درباره اعتراض بیش از حد بازیکنان استقلال به داور مسابقه گفت: متاسفانه این کار از جانب هر تیم کار بدی است. طبیعی است که داور اشتباه سهوی داشته باشد. باید اجازه دهیم داور کارش را انجام دهد. همه ما قبول داریم داور اشتباه می‌کند. نباید با این سطح معیشتی داوران را زیر فشار قرار دهیم.

مدیرعامل پارس جنوبی جم درباره بیانیه باشگاه‌ها علیه مشکلات داوری اظهار کرد: بیانیه تیم‌ها فقط به داوران فشار می‌آورد و فوتبال را به حاشیه می‌برد.

او درباره احتمال اعتصاب بازیکنان تیمش گفت: کدام تیم در لیگ برتر مشکل مالی ندارد. ما هم مانند سایر تیم‌ها هستیم. اگر طبق قانون پنجم و ششم توسعه راهکاری برای درآمدزایی فوتبال اندیشیده نشود، فوتبال‌مان به مشکل می‌خورد. اگر دولت کمک نکند، چه کسی به تیم‌ها کمک می کند. قانون پنجم و ششم توسعه دولت را منع کرده که به هر گونه تیم ورزشی کمک کنند.

رضاییان درباره درآمد این تیم از محل تبلیغات محیطی گفت: امسال نزدیک به ۵۰۰ میلیون تومان از سازمان لیگ گرفتیم. تبلیغات دور زمین بخش کمی از درآمدهای ما است و عمده درآمدها از طریق تبلیغات دور زمین تامین می‌شود.


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین