کد خبر: ۵۷۶۳۲۵
تاریخ انتشار : ۰۳ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۷

شوخی هواداران والنسیا با جان بازیکن محبوبشان!+عکس

هواداران والنسیا در جریان دیدار برابر سلتیک به نشانه اعتراض به استراحت ندادن به دنی پارخو، در ویکی پدیا خبر مرگ این بازیکن را اعلام کردند!
آفتاب‌‌نیوز :
هواداران والنسیا در جریان دیدار تیمشان برابر سلتیک در مرحله یک شانزدهم نهایی لیگ اروپا بیوگرافی دنی پارخو را در ویکی پدیا تغییر دادند. آنها معتقد بودند هافبک اسپانیایی باید برای این دیدار استراحت می‌کرد و پس از پیروزی ۲ بر صفر در بازی رفت نیازی به استفاده از او در ترکیب نبود.

به گزارش آس، چند دقیقه بعد صفحه ویکی پدیا پارخو توسط هواداران والنسیا تغییر کرد و نوشته شد که این بازیکن در بیست و نهم فوریه ۲۰۱۹ در دیدار برابر سلتیک در ورزشگاه مستایا جان خود را از دست داده است و مقصر اصلی این مرگ خابالینو گارسیا تورال بود که به او پس از ۳۰ بازی متوالی استراحت نداد.

پارخو در این فصل برای والنسیا ۳۵ بازی انجام داده و در این ماه‌ها ۳ هزار دقیقه بازی کرده است. یعنی او در همه دقایق در میدان حضور داشته است به جز نیمه دوم دیدار برابر سلتیک (بازی رفت) و دقایقی از بازی برابر ابرو در کوپا دل ری.

والنسیا دیشب (پنجشنبه) با یک گل سلتیک را در مستایا شکست داد و با پیروزی ۳ بر صفر در مجموع به مرحله یک هشتم نهایی لیگ اروپا صعود کرد.

شوخی هواداران والنسیا با جان بازیکن محبوبشان!+عکس

منبع: ایسنا
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین