کد خبر: ۵۷۶۵۵۳
تاریخ انتشار : ۰۴ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۲

واکنش پلیس به خبر استفاده از گوشت الاغ در یکی از رستوران‌های بندرعباس

رییس پلیس فتا هرمزگان شایعه استفاده از گوشت الاغ در یکی از رستوران های شهر بندرعباس که از طریق شبکه های ی فضای مجازی منتشر شده بود، را تکذیب کرد.
آفتاب‌‌نیوز :
ن به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس، سرهنگ علی اصغر افتخاری روز شنبه افزود: با توجه به مراجعه مسوول یکی از رستوران های شهر بندرعباس به پلیس فتا مبنی بر این که افرادی ناشناس در گروه های مختلف پیام رسان واتساپ اقدام به انتشار مطالب غیرواقعی از این رستوران در خصوص استفاده از گوشت الاغ در طبخ غذا کرده بودند، موضوع به صورت ویژه در دستورکارآگاهان این پلیس قرار گرفت.

وی بیان داشت: با اظهارات شاکی و با انجام اقدام های فنی و تخصصی، اسناد و مدارک لازم برای اثبات جرم متهمان در فضای مجازی جمع‌ آوری شد که در این راستا 2 متهم شناسایی و به پلیس فتا احضار شدند.

رییس پلیس فتا هرمزگان اظهارداشت: متهمان از مشتری های سابق رستوران یاد شده بودند که در بازجویی صورت گرفته و با مواجهه با اسناد موجود، اعتراف کردند که به علت رفتار نامناسب کارکنان این رستوران، برای انتقام جویی دست به این عمل زده است.

افتخاری به مجرمان فضای مجازی هشدار داد: انتشار مطالب غیر واقعی و همچنین نسبت دادن این مطالب به افراد در فضای مجازی جرم محسوب می شود و هیچ بهانه‌ ای قادر به توجیه آن نیست.

وی یادآورشد: یکی از مهم‌ترین مراجع برای آموزش فضای مجازی، سایت پلیس فتا است و شهروندان در صورت مواجهه با موارد مشکوک آن را از طریق سایت پلیس فتا و یا شماره تماس07621825964 اطلاع دهند.

خبرآنلاین 



بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین