کد خبر: ۵۷۶۷۹۴
تاریخ انتشار : ۰۵ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۹:۳۳

امام‌ جمعه اصفهان: قطار انقلاب به خوبی روی ریل خود در حال حرکت است

نماینده ولی‌فقیه در استان اصفهان گفت: مردم غیور به‌خوبی به مسئولان پیام داده‌اند که علیرغم وجود مشکلات اقتصادی حساب خود را از اشتباه افرادی که گاها دچار خطا خواهند شد جدا کرده و مهم‌ترین اولویت خود را حفظ انقلاب و نظام اسلامی می‌دانند.
آفتاب‌‌نیوز :
آیت‌الله سید یوسف طباطبایی‌نژاد ظهر امروز در مراسم اختتامیه اولین اجلاسیه کنگره ملی 1400شهید خط‌شکن شهرستان فلاورجان هم‌زمان با روز ایثار و حماسه فلاورجان در مجموعه فرهنگی شهدای خط‌شکن این شهرستان اظهار کرد: تشییع باشکوه پیکر پاک شهدای مظلوم حادثه تروریستی اخیر در استان اصفهان و حضور حماسی و آگاهانه مردم نشان داد که هنوز پای عقیده خود که همان حراست از ارزش‌های انقلاب اسلامی محکم ایستاده و این موضوع را به‌خوبی ثابت کردند.

نماینده ولی‌فقیه در استان اصفهان افزود: در مراسم 22بهمن‌ماه نیز این مردم غیور به‌خوبی به مسئولان پیام دادند که علیرغم وجود مشکلات اقتصادی حساب خود را از اشتباه افرادی که گاها دچار خطا خواهند شد جدا کرده و مهم‌ترین اولویت خود را حفظ انقلاب و نظام اسلامی می‌دانند.

وی ادامه داد: نباید به دلیل آن‌که فردی خطاکار در نظام اسلامی دچار اشتباهات محسوس خواهد شد آن را به‌پای نظام بنویسیم بلکه مردم بصیر و هوشیار سختی‌ها وبی عدالتی‌ها را تحمل می‌کنند و قطعاً حساب چنین افرادی را از انقلاب اسلامی جدا می‌دانند.

طباطبایی بیان کرد: به توفیق الهی قطار انقلاب روی ریل خود در حال حرکت است و در طول این 40 سال باوجود دشمنی‌های فراوان ذره‌ای هم‌انحراف در آن به جود نیامده است بلکه این افراد مختلف بوده‌اند که در بعضی مواقع از این قطار پیاده شده‌اند و به کوری چشم دشمنان مستحکم مسیر سعادت خود را طی خواهد کرد.

نماینده ولی‌فقیه در استان اصفهان تأکید کرد: در طول سال‌های سپری‌شده از انقلاب، نظام اسلامی در هیچ موضوعی کوتاه نیامده ودربسیاری از موضوعات هم پیشرفت‌های محسوسی رخ‌داده است که با گذشته قابل‌مقایسه نیست، اما مشکلاتی هم وجود دارد که باید تلاش فراوان داشت که آن مسائل هم برطرف شود که قطعاً این موضوع مهم با مقاومت و صبر و تحمل در برابر سختی‌ها اتفاق خواهد افتاد.

وی عنوان کرد: اگر تاریخ را موردمطالعه قرار دهیم به‌خوبی این موضوع روشن خواهد بود که اگر ایستادگی در کارها وجود داشته باشد موفقیت‌ها هم حاصل خواهد شد و البته که اگر مردم وظیفه خود را به‌خوبی نشناسند امیرالمؤمنین هم رهبر باشد خانه‌نشین خواهد شد.

طباطبایی نژاد اشاره کرد: آن‌کسانی که می‌توانند انقلاب را با اهداف بزرگ خود به‌پیش ببرند بدون شک مردم خواهند بود و این مسؤولان هستند که باید خود را با مردم همراه کنند چراکه در بسیاری از موضوعات مختلف احساس می‌شوند که بعضی از متولیان اجرایی در کشور بابی تدبیری پیام حمایت‌های مردمی را به‌خوبی درک نکرده‌اند و دچار خطای محاسباتی شده‌اند که شایسته نظام اسلامی نیست.

باوجود مشکلات باید مقاوم بود

امام‌جمعه اصفهان اضافه کرد: نباید ترس به دل خود راه داد و باوجود مشکلات باید مقاوم بود و تکیه‌بر قدرت الهی را فراموش نکرد که قطعاً سرانجام ،پیروزی از آن جبهه‌ای خواهد بود که در مسیر حق قرار دارد.

وی متذکر شد: افرادی در فضای مجازی با هماهنگی با نگاه دشمنان موضوعاتی را مطرح می‌کنند که نیاز به تحقیق بیشتر وجود دارد، چراکه بسیاری از مطالب در مخالفت با اهداف انقلاب اسلامی منتشر می‌شود و این دروغ‌پراکنی‌ها نتیجه‌ای به‌جز ترویج شایعاتی بی‌اصل و اساس باهدف تشویش اذهان عمومی ندارد که باهدف انجام خواهد شد و نیاز است بدون تحقیق موضوعی را قبول نکرده و آن را انتشار ندهیم.

طباطبایی نژاد اشاره کرد: در دوران دفاع مقدس بسیاری از کشورها علیه نظام اسلامی در صف ایستاده بودند اما این قدرت اراده و رشادت جوانان این مرز و بوم بود که تاریخ را به نحوی دیگر رقم زد و با دست‌خالی دشمنان را کیلومترها دورتر از ایران اسلامی برد و شکست جبران‌ناپذیری برای آنان رقم زد.

نماینده ولی‌فقیه در استان اصفهان در پایان تأکید کرد: قدرت امروز نظام اسلامی با قبل قابل‌مقایسه نیست که به‌عنوان نمونه هلاکت مقر داعش در کیلومترها دورتر را می‌توان نام برد، اما کافی است مقاوم بوده و بدانیم که نصرت الهی از آن‌کسانی است در هر شرایطی هیچ‌گاه خود را نباخته و مستحکم به راه خود ادامه می‌دهند.

منبع: فارس
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین