کد خبر: ۵۷۷۱۲۳
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار : ۰۷ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۱
در واکنش به شایعه استعفای جمعی از دیپلمات‌ها و مدیران وزارت امور خارجه

پیام ظریف به دیپلمات‌ها و مدیران وزارت خارجه: استعفا ندهید| با صلابت وظایف خود در دفاع از کشور را دنبال کنید| امیدوارم استعفای بنده تلنگری برای بازگشت وزارت امور خارجه به جایگاه قانونی‌اش در روابط خارجی باشد

وزیر خارجه خطاب به جمعی از دیپلمات‌ها و مدیران وزارت خارجه برای استعفای جمعی از آنها خواست که با صلابت وظایف خود در دفاع از کشور را دنبال کرده و از چنین اقداماتی به شدت پرهیز کنند.
آفتاب‌‌نیوز :
محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه در واکنش به خبر استعفای جمعی از دیپلمات‌ها و مدیران وزارت امور خارجه عنوان کرد: از چنین اقداماتی به شدت پرهیز کنند.

به گزارش آفتاب‌نیوز به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی دولت، محمد جواد ظریف در واکنش به خبر استعفای جمعی از دیپلمات ها و مدیران وزارت امور خارجه در صورت قطعی شدن استعفای او ضمن تأکید بر پرهیز از چنین اقداماتی، تصریح کرد: برای بنده خدمت در کنار شما افتخار بود و امیدوارم استعفای بنده تلنگری برای بازگشت وزارت امور خارجه به جایگاه قانونی اش در روابط خارجی باشد.

برخی رسانه‌ها و خبرنگاران پس از اعلام خبر استعفای ظریف به نقل از برخی منابع آگاه اخباری منتشر کردند که تعدادی از مدیران و دیپلمات‌های وزارت خارجه  اعلام کرده‌اند که در صورت موافقت با استعفای ظریف، آنها نیز استعفا خواهند داد.

ظریف در همین خصوص در صفحه اینستاگرام خود، نوشت: «از بزرگواری مردم عزیز و دلاور ایران و مسئولین محترم در ۶۷ماه گذشته بسیار سپاسگزارم. از ناتوانی برای ادامه خدمت و تمام کاستی‌ها و کوتاهی‌ها در دوران خدمت صمیمانه پوزش میخواهم. شاد و سربلند باشید.»

به نوشته خبرگزاری فارس، ظریف در حالی استعفایش را در اینستاگرام اعلام کرد که مدت‌ها بود در صفحه اینستاگرامش پستی نگذاشته بود و  آخرین پست اینستاگرامش در روز عاشورای حسینی (29 شهریور ماه /20 سپتامبر 2018) منتشر شده بود و در این مدت فقط در توئیتر به انتشار مواضع و نظراتش می پرداخت.

گفتنی است ساعتی پس از انتشار خبر استعفای ظریف، محمود واعظی رئیس دفتر و سرپرست نهاد ریاست جمهوری خبرهای منتشر شده مبنی بر پذیرش استعفای وزیر خارجه توسط روحانی را تکذیب کرد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
انتشار یافته: ۴
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۳۰ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۷
2
5
چرا دولت سایه دست از سر ملت برنمیدارد ؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۵۱ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۷
2
7
آقای ظریف اختیار عمل نداشت . باید دیکته شده هایی رو اجرا میکرد که تحمل نداشت .
ناشناس
|
United States of America
|
۱۴:۰۰ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۷
3
5
بسیار متاسفم که عده ای افراطی اینگونه با مصالح کشور بازی می کنند
جای ظریف در قلب ما است خداوند نگهدارش باشد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۴۶ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۸
2
0
ای قهرمان بمان که حالا وقت قهر نیست
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین