کد خبر: ۵۷۷۱۷۷
تاریخ انتشار : ۰۷ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۰

واکنش پرویز اسماعیلی به استعفای محمدجواد ظریف

معاون ارتباطات و اطلاع رسانی دفتر رییس جمهور در صفحه‌ی توییتر خود به استعفای محمدجواد ظریف واکنش نشان داد.
آفتاب‌‌نیوز :
پرویز اسماعیلی معاون ارتباطات و اطلاع رسانی دفتر رییس جمهور در واکنش به استعفای محمدجواد ظریف در صفحه ِ توییتر خود نوشت: «مژگان عزیز، نفس نفس‌زنان گفت:‏آقای ظریف! می‌خواستم بگم کار شما برای من و سایر بیمارها مثل رساندن اکسیژن بود (بعد برجام/اول مرداد 94)
‎‏کپسول اکسیژن او افتاد. گریستی و آن را بدستش دادی.
‎‏مژگان امروز پیش خداست. ولی ایران ایرانیان هستند و به تو خیلی احتیاج دارند آقای ظریف!»

‎مژگان خطیبی در مرداد ماه 1394 پس از توافق هسته‌ای برای قدردانی از تیم مذاکره‌کننده در همایش ملی سازمان‌های مردم نهاد سلامت به روی سن رفت و از مشکلات تلخ تحریم صحبت کرد. او گفت به خاطر تحریم، داروهای اصلی به دست بیمارانی مانند او نمی‌رسد و داروهای مشابه را نیز باید با قیمت بسیار گران تهیه کنند.

‎محمدجواد ظریف در تاریخ 13 خرداد 97 در واکنش به فوت مژگان خطیبی در صفحه‌ی اینستگرام خود نوشته بود:« از شنیدن خبر درگذشت خانم مژگان خیبی بسیار متاثر شدم. امیدوارم نصیب او که سالها بدلیل بیماری خاص ریه به سختی  به سختی نفس می کشید؛ نفس کشیدن در بهشت و فضای قدسی رحمت الهی باشد.
‎اول مرداد ماه 94 توفیق داشتم در همایش ملی سازمان های مردم نهاد حوزه سلامت که با حضور رئیس جمهور برگزار شد، در خدمتشان باشم. لااقل برای لحظاتی، همه را از قفس تنگ خودبینی‌ها و دنیازدگی‌ها، به بی کران نگاه لطیف اش به زندگی و زلالی مهربانی و بزرگواری اش برد.
‎روی سن، ماسک اکسیژن را برداشت و از حاضران خواست "فقط چند ثانیه" مثل او نفس بکشند. شاید برای اینکه یادآوری کند، وظیفه همگان و به ویژه مسوولان، رساندن اکسیژن و توسعه فضای تنفس برای زندگی شهروندان است.
‎در این روزها و شب های نورانی ضیافت الهی برای آرامش و رستگاری ابدی مژگان عزیز، و نیز برای سلامتی عاجل تمام هموطنانی که گرفتار بیماری هستند، دعا کنیم. "فقط چند ثانیه" به او و هزاران بیمار نیازمند پیوند فکر کنیم؛ و قبل از آنکه دیر شود، با تصمیم به موقع خود آنها را یاری دهیم.»
منبع: ایسنا
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین