کد خبر: ۵۷۷۳۲۱
تاریخ انتشار : ۰۸ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۸:۱۱

«ظریف_بمان» ترند نخست توئیتر شد

کاربران شبکه اجتماعی توئیتر روز سه شنبه در واکنش به استعفای 'محمدجواد ظریف' وزیر امورخارجه ایران با هشتگ «ظریف_بمان» خواستار ماندن وی در ریاست دستگاه دیپلماسی کشور شدند؛ به طوری که این هشتگ به ترند نخست توئیتر تبدیل شد.
آفتاب‌‌نیوز :
کاربران توئیتر با هشتگ «ظریف_بمان» به حمایت از کارنامه ظریف پرداختند به طوری که این هشتگ تاکنون 18هزار مرتبه توسط کاربران توئیتر «ظریف_بمان» ترند نخست توئیتر شدمورد استفاده قرار گرفته است.

به گزارش ایرنا، انتشار خبر استعفای محمد جواد ظریف از نیمه شب گذشته در کانون تحلیلها و اظهارنظرهای کارشناسان شخصیت های سیاسی و نمایندگان مجلس قرار گرفته است؛ برآیند این اظهار نظرها در فضای مجازی و رسمی این است که رفتن ظریف از وزارت امور خارجه به صلاح نیست و او باید بماند.

رسانه ها و مقام های خارجی از جمله مایا کوتسیانچیچ سخنگوی فدریکا موگرینی رئیس سیاست خارجی اتحادیه اروپا، سخنگوی وزارت خارجه فرانسه و 'تارو کونو' وزیر امور خارجه ژاپن هم به استعفای وزیر خارجه ایران واکنش نشان دادند.

فرناز فصیحی خبرنگار روزنامه آمریکایی وال استریت ژورنال نیز در توئیتی با اشاره به هشتگ «ظریف_بمان» نوشت که ایرانی ها از ظریف خواستند که بماند.

ظریف دوشنبه شب در صفحه اینستاگرام، استعفای خود را از سمت وزارت امور خارجه اعلام کرد.
ظریف در صفحه اینستاگرام خود آورده است: با عرض تبریک به مناسبت میلاد خجسته حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها، روز مادر و روز زن، از بزرگواری مردم عزیز و دلاور ایران و مسئولین محترم در 67 ماه گذشته بسیار سپاسگزارم.

وی همچنین ادامه داد: از ناتوانی برای ادامه خدمت و تمام کاستی‌ها و کوتاهی‌ها در دوران خدمت صمیمانه پوزش می‌خواهم شاد و سربلند باشید.


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین