کد خبر: ۵۷۷۴۷۳
تاریخ انتشار : ۰۸ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۷:۱۲

سوپرمن تراکتور، ١٢٠ روز بدون گل زده!+عکس

از آخرین گلی که استوکس در لیگ برتر به ثمر رساند، ١٢٠ روز می‌گذرد و هواداران تراکتور تقریباً از بهترین گلزن خود ناامید شده‌اند.
آفتاب‌‌نیوز :
 استوکس در هفت مسابقه گذشته پایش به گلزنی باز نشده که هیچ بعد از هر تعویض هم کلی ادا درمی‌آورد! نخستین گل فصل تیم تراکتور را مهاجم بریتانیایی این تیم آنتونی استوکس به ثمر رساند. درخشش او پس از گل زیبا به حامد لک نیز ادامه داشت و توانست یکی پس از دیگری دروازه حریفان را باز کند اما استارت استوکس برای آقای گلی، از دیدار با استقلال خوزستان آغاز شد؛ جایی که توانست چهار گل به آبی‌پوشان اهوازی بزند و بالاتر از علیپور و کی‌روش استنلی قرار بگیرد.

اما روزهای سخت برای مهاجم تراکتور خیلی زود آغاز شد. پس از این که در برد پر گل تراکتور توانست گلزنی کند، دیگر هیچ‌گاه گلزنی نکرد و حتی چند وقتی را در خارج از کشور و به دور از تیم تراکتور سپری کرد تا شایعه جدایی او نیز به گوش برسد.

با آغاز نیم‌فصل دوم، استوکس به اردوی تراکتور بازگشت ولی او هنوز نتوانسته به فرم قبلی بازگردد. ناکامی ١٢٠ روزه در گلزنی باعث شده تا نگرانی نزد کادر فنی و هواداران تیم تبریزی به وجود بیاید. خصوصاً این که هیچ جانشین قابل توجهی برای استوکس وجود ندارد اما با این وجود، تراکتور با گلزنی هافبک‌هایش از سد حریفان می‌گذرد و به صدر جدول نزدیک می‌شود.

جورج لیکنز نیز دراین‌باره گفته که باید به استوکس زمان داده شود، تا به شرایط قبلی برسد اما جالب این است در دو بازی گذشته هرگاه او اقدام به تعویض استوکس کرده، مهاجم ایرلندی با ناراحتی زمین را ترک کرده است! با وجود همه مسائل استوکس همچنان بهترین گلزن تراکتور محسوب می‌شود اما با ادامه این روند شاید در آینده برای حضور در ترکیب اصلی هم به مشکل بخورد.

سوپرمن تراکتور، ١٢٠ روز بدون گل زده!

منبع: روزنامه شهروند
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین