کد خبر: ۵۷۷۶۸۵
تاریخ انتشار : ۰۹ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۸:۵۳

رئیس دفتر رهبری: ندای اختلاف از هر حلقومی درآید خیانت است/ نه ظلم کنید و نه زیر بار ظلم بروید

رئیس دفتر رهبر انقلاب با اشاره به لزوم حفظ وحدت گفت: هر ندایی از حلقوم هر کس که خلاف وحدت صحبت کند درآید خیانت است.
آفتاب‌‌نیوز :
حجت الاسلام و المسلمین محمد محمدی‌ گلپایگانی عصر روز پنجشنبه در نشست شورای اداری سیستان و بلوچستان اظهار داشت: وحدت بین ما باید حفظ شود اگر خدای ناکرده وحدت از بین رفت نتیجه آن داعش می شود.

وی بیان کرد: دشمنان ایران درصدد هستند تا وحدت بین شیعه و سنی را در کشور برای ضربه زدن به انقلاب اسلامی از بین ببرند.

رئیس دفتر رهبر انقلاب گفت: مردم شیعه و سنی در سراسر ایران اسلامی بوِیژه سیستان و بلوچستان در کنار هم با برادری و صمیمیت زندگی می کنند.

وی ادامه داد: دشمنان از وحدت و همبستگی شیعه و سنی در ایران اسلامی عصبانی هستند و می خواهند این وحدت را از بین ببرند.

حجت الاسلام و المسلمین محمدی‌ گلپایگانی اظهار داشت: تا زمانی که مردم یکصدا، یکپارچه و متحد باشند هیچ خطری ما را تهدید نمی کند.

وی بیان کرد: وحدت ضامن و بقای نهضت انقلاب اسلامی است و باید همگان در این راستا تلاش و کوشش کنند.

رئیس دفتر رهبر معظم انقلاب با تقدیر از نماینده سابق ولی فقیه در سیستان و بلوچستان گفت: آیت الله سلیمانی در مدت زمان 18 سال اخیر با منش و رفتاری متواضع موجبات وحدت و اتحاد را در بین آحاد مردم این استان فراهم کرد.

وی با اشاره به چهل سالگی انقلاب اسلامی تصریح کرد: مردم ایران به کوری چشم تمام دشمنان و بدخواهان خود جشن چهل سالگی این نهضت الهی را برپا کردند.

حجت الاسلام و المسلمین محمدی‌ گلپایگانی اظهار داشت: دشمنان در طول چهل سال از عمر پر برکت انقلاب اسلامی توطئه های بسیار زیادی برای از بین بردن این نظام الهی کردند اما به لطف خداوند متعال و هوشمندی مردم تمام نقشه های شوم آنان نقش برآب شد.

وی بیان کرد: انقلاب اسلامی برای نخستین بار ندای مبارزه با ظلم را در جهان سر داد به همین دلیل تمام ظالمان و ستمگران عالم به مبارزه با این نظام الهی برآمدند.

رئیس دفتر رهبر انقلاب اسلامی گفت: نهضت انقلاب اسلامی معتقد است که نه ظلم کنید و نه زیر بار ظلم بروید و این نوع تفکر مهمترین علت دشمنی دشمنان با این نظام الهی محسوب می شود.

وی تصریح کرد: دشمنان از روزهای نخست پیروزی انقلاب اسلامی درصدد نابودی این نظام الهی برآمدند که از مهمترین این توطئه ها می توان به ماجرای کودتای ناکام نوژه و جنگ تحمیلی اشاره کرد.

حجت الاسلام و المسلمین محمدی‌ گلپایگانی اظهار داشت: دشمنان پس از نا امیدی در ماجرای کودتای نوژه جنگ تحمیلی را برای از بین بردن انقلاب اسلامی به راه انداختند.

وی ادامه داد: تمام دنیای کفر در جنگ تحمیلی هشت ساله در مقابل جبهه اسلام ایستاد.

رئیس دفتر رهبر انقلاب اسلامی گفت: ملت ایران با دست خالی در مقابل ارتش تا بن دندان مسلح صدام ایستادگی کردند.

وی با اشاره به خیانت منافقان به انقلاب اسلامی افزود: 17 هزار ترور نتیجه این خیانت به نظام و همکاری کردن آنان با صدام در جنگ تحمیلی بود.

حجت الاسلام و المسلمین محمدی‌ گلپایگانی گفت: با وجود تحریم ها و مشکلات اقتصادی در کشور مردم با ایمان ایران اسلامی 22 بهمن حضوری پرشور و متفاوت تر از سالیان گذشته داشتند.

وی ادامه داد: حضور پرشور مردم در راهپیمایی 22 بهمن نشان از وفاداری آنان به انقلاب اسلامی است.

منبع: ایرنا


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین